بازار داغ لوازم‌التحریر در روزهای پایانی شهریور

دسته ها: اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار

با نزدیک شدن روزهای پایانی شهریور ماه، بازار خرید لوازم التحریر و کیف و کفش مدرسه بسیار پررونق و داغ است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مراجعه کنندگان به نمایشگاه لوازم التحریر و کیف و کفش در مصلای تهران از قیمت ها و کیفیت محصولات ارائه شده در این بازار رضایت داشتند.

بنا بر این گزارش، تمام اجناس این نمایشگاه با 10 تا 30 درصد تخفیف ارائه شده اند و مشتریان اظهار داشتند که قیمت ها نسبت به سال گذشته و همچنین فروشگاه های عرضه کننده در سطح شهر بسیار مناسب تر بوده است.

یکی از مشتریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما انتظارات خود را از این نمایشگاه این طور بیان کرد که انتظار داریم تا نظارت بر روی کالاهای عرضه شده بیشتر و قیمت کالاها بر اساس کیفیت آنها تعیین شود.

رئیس اتحادیه کیف و کفش گفت: کیف و کفش های عرضه شده در این نمایشگاه تماماً ایرانی است و کارشناسان اتحادیه آنها را برآورد قیمت و کیفیتش را تأیید کرده اند.

خردمند افزود: اگر کالایی کیفیت پایین داشته باشد در این نمایشگاه قیمت گذاری نمی شود.

وی همچنین به مردم توصیه کرد از مکان هایی خرید کنند که مجوز رسمی خود را از اتحادیه مربوط و یا اتاق تهران داشته باشند و از نظر کیفیت و قیمت 100 درصد تضمین شده باشند.

نایب رئیس اتحادیه نوشت افزار هم که در این نمایشگاه حضور داشت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: 30 درصد لوازم التحریر موجود در این نمایشگاه تولیدات داخل و 70 درصد وارداتی است.

شیرازی ادامه داد: تا چهار سال پیش به دلیل کم بودن تولیدات داخلی نظارت اتحادیه بر روی این کالاها کم بود ولی با افزایش تولیدات داخل، میزان نظارت این اتحادیه بر کالاها بسیار بیشتر شده است.

اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار