بازگشت پرسپولیس به نقطه ای که دایی اخراج شد/کورس نفت، تراکتورسازی و فولاد برای صدر

دسته ها: اخبار

به گزارش جام جم ورزشی ، سه دیدار پایانی هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال روز یکشنبه برگزار می‌شود. 4 تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در این روز به میدان می‌روند که سه تیم فولاد، تراکتورسازی و نفت تهران در کورس قهرمانی هستند. نگاهی به این مسابقات می‌اندازیم:

نفت تهران – گسترش فولادتبریز

نفتی ها که در آخرین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به تساوی رسیده اند بالاخره صدر جدول لیگ برتر ایران را به استقلال واگذار کردند و به همین دلیل علیرضا منصوریان و شاگردانش سخت به دنبال پیروزی مقابل گسترش فولاد تبریز هستند تا به هر شکل ممکن صدر جدول را پس بگیرند. نفتی ها در صورت پیروزی دوباره به صدر می رسند و در مقابل گسترش فولاد نیز یک قدم دیگر به سقوط نزدیک می شود.

فولاد خوزستان- پیکان

فولاد می خواهد در کورس قهرمانی بماند. آنها فعلا رتبه چهارم جدول را در اختیار دارند اما می خواهند با یک پیروزی چهره مدعی تری از خود بسازند. فولاد 37 امتیازی اگرچه در رده پنجم جدول قرار دارد اما با صدر جدول فقط 2 امتیاز فاصله دارد بنابراین فولاد اگر می‌خواهد همچنان در کورس قهرمانی بماند باید در این بازی خانگی پیکان را شکست بدهد. پیکان هم در جدول شرایط خوبی ندارد و اگر چه این تیم 21 امتیازی و در رده دوازدهم است اما از آخرین تیم جدول فقط 2 امتیاز بیشتر دارد.

تراکتورسازی- پرسپولیس

پرسپولیس به نقطه ای بازگشت که علی دایی در آن اخراج شد. نیم فصل نخست پس از شکست پرسپولیس مقابل تراکتورسازی علی دایی به شکلی عجیب از سمت خود برکنار شد تا حمید درخشان جای او را در پرسپولیس بگیرد. نبرد سرخپوشان در تبریز تراکتورسازی در رده دوم جدول است و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل است . سرخپوشان تبریزی که چهارشنبه در آسیا اولین بردشان را به دست آوردند می‌خواهند در لیگ برتر هم به یک برد شیرین برسند و همچنان در کورس قهرمانی بمانند بنابراین شاگردان اولیویرا برای برد به میدان می‌آیند اما پرسپولیس لیگ برتر را از دست داده ولی با این حال برای شکست راهی تبریز نمی‌شود و اگر بتواند از تراکتورسازی سه امتیاز بگیرد، حداکثر ممکن است یک پله صعود کند و به رده هشتم برسد.

برنامه سه دیدار پایانی هفته بیست و دوم:

یکشنبه 17 اسفند

16:00 گسترش فولاد- نفت تهران

16:30پیکان-فولاد

16:30 پرسپولیس-تراکتورسازی

اخبار