بازی برابر ایران دشوار است

دسته ها: اخبار

تیم ملی والیبال لهستان در روزهای جمعه و یکشنبه آینده دو بازی برگشت خود مقابل ایران را در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌کند. لهستان که عنوان قهرمانی جهان در سال 2014 را کسب کرده است بعد از دو پیروزی در خانه روسیه و کسب 5 امتیاز از مصاف مقابل این تیم به تهران سفر کرده است. این تیم سال گذشته در تهران هر دو بازی خود را واگذار کرده بود که البته در آن دو مسابقه چند بازیکن اصلی این تیم حضور نداشتند.

استفان آنتیگا، سرمربی تیم ملی لهستان در گفتگو با سایت «Super Express» بازی برابر ایران را دشوار دانست و گفت: ما در موقعیت خیلی خوبی به سر می‌بریم و انتظار داریم دو بازی خیلی سخت را برابر ایران در تهران برگزار کنیم.

وی به دیدارهای سال گذشته برابر ایران در تهران اشاره کرد و افزود: سال گذشته دو باخت دردناک را مقابل ایران متحمل شدیم. صدا در سالن به قدری زیاد بود که بازیکنان من آنچه که به آنها می‌گفتم را نمی‌شنیدند. برای من یک شوک بود و در هیچ جای دنیا چنین جوی را مشاهده نمی‌کنید.

آنتیگا گفت: اکنون ما زمان بیشتری برای تطبیق شرایط در تهران داریم. کارت در دستان خودمان است. اگر ما پیروز شویم ایران نمی‌تواند از ما جلو بزند. علاوه بر اینکه ما خوب بازی می‌کنیم قهرمان جهان هستیم و حریفان باید از ما بترسند نه بالعکس.(مهر)

اخبار