بانک اطلاعاتی فارغ التحصیلان دانشگاهی راه اندازی می شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

بانک اطلاعاتی فارغ التحصیلان دانشگاهی راه اندازی می شود

ایجاد بانک اطلاعاتی فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در دستور کار وزارت نفت قرارگرفت، فارغ التحصیلان دانشگاهی تا ۱۰ شهریورماه ۹۸ برای ثبت نام فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، به منظور تامین بخشی از نیازمندی‌های آتی شرکت های اصلی و تابعه وزارت نفت مستقر در استان تهران از میان نیروهای انسانی متخصص و شایسته، ایجاد بانک اطلاعاتی فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته است.

بدین منظور از تمام دانش آموختگان واجد شرایط و علاقمند دعوت می شود تا جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط عمومی اختصاصی و رشته گرایش های تحصیلی مورد نیاز به پایگاه های اینترنتی jad.mop.ir مراجعه و در صورت تمایل از ۱۰ تیر ۹۸ لغایت ۱۰ شهریور ۹۸ نسبت به درج مشخصات و اطلاعات درخواستی در سامانه اطلاعاتی فارغ التحصیلان دانشگاهی اقدام کنند.

همچنین پس از درج اطلاعات درخواستی در صورت تکمیل اطلاعات و مدارک مورد نیاز اسامی داوطلبان واجد شرایط اولیه در بانک اطلاعاتی متقاضیان ثبت می شود.

تامین نیازهای نیروی انسانی به صورت غیردائم برای سمت / وظایف خاص تخصصی در ستاد فرایند عملیات و یا طرح های توسعه ای در استان تهران ازمیان داوطلبان موجود دراین بانک اطلاعاتی مذکور و از طریق انجام مصاحبه های فنی – تخصصی و ارزیابی سلامت روانشناختی و براساس نوع مشاغل مورد نیاز و نیز طی سایر مراحل و تشریفات بکارگیری نیروی انسانی طبق مقررات و ضوابط مجری در صنعت نفت انجام می شود.

بانک اطلاعاتی فارغ التحصیلان دانشگاهی راه اندازی می شود

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار