با این ۴ روش سرعت اینترنت گوشی را افزایش دهید

دسته ها: مطالب آموزشی

با این ۴ روش سرعت اینترنت گوشی را افزایش دهید

کاربران اندروید می توانند با این ترفند از حداکثر سرعت اینترنت خود استفاده کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، با آمدن نسل های جدید اینترنت و افزایش سرعت آن، برخی گوشی ها نمی توانند از تمام سرعت ارائه شده استفاده کنند و به نوعی خود دستگاه ها باعث افت سرعت می شوند. برای جلوگیری از افت سرعت راهکارهایی برای شما ارائه داده ایم تا بتوانید از حداکثر سرعت ارائه شده استفاده کنید.

1. نرم افزار هایی که بر روی گوشی خود نصب می کنید، به خصوص برنامه هایی که مستقیما به اینترنت متصل می شوند مانند مرورگر ها و شبکه های اجتماعی، به مرور زمان فایل هایی را در گوشی شما ایجاد می کنند که باعث می شود تا مقداری از اینترنت شما صرف فایل های ذخیره شده شود. برای حذف این فایل ها مراحل زیر را دنبال کنید:

تنظیمات – مدیریت برنامه‌ها – انتخاب برنامه مورد نظر – پاکسازی حافظه پنهان
Settings – Application Manager – [Select an App] – Clear Cache

2. اگر گوشی شما امکان اتصال به شبکه های نسل سوم (3G) و نسل چهارم (4G یا LTE) را دارد، می توانید با تنظیم دستگاه خود، از حداکثر سرعت اینترنت استفاده کنید. برای تنظیم گوشی خود مراحل زیر را دنبال کنید.

تنظیمات – بی‌سیم و شبکه‌ها – بیشتر – شبکه‌های تلفن همراه – نوع شبکه گیرنده
Settings – Wireless & Networks – More – Cellular networks – Preferred network type

3. نرم افزار هایی که از آن ها استفاده نمی کنید را حذف کنید چراکه این نرم افزار ها به نوعی از اینترنت تغذیه می کنندو در صورت زیاد بود تعداد این برنامه ها، مصرف اینترنت شما را بالا می رود و باعث کند شدن سرعت می شوند. برای حذف برنامه ها مراحل زیر را دنبال کنید.

تنظیمات – مدیریت برنامه‌ها – انتخاب برنامه – حذف (غیرفعال کردن) برنامه
Settings – Application Manager – [Select an App] – Uninstall (Disable)

4. تبلیغات را مسدود کنید. همانطور که می دانید تبلیغات راهی برای کسب درآمد ها شده است و در برخی موقع موجب کلافگی کاربران نیز می شود. به اجرا درآمدن این تبلیغات نیاز به اینترنت دارد و باعث می شود تا حجم اینترنت شما را مصرف کند. شما می توانید با استفاده از مرورگر های ضد تبلیغ، از اجرا شدن تبلیغات در صفحه مرورگر جلوگیری کنید و سرعت باز شدن صفحات را بالا ببرید. شما می توانید مرورگر ضد تبلیغ را در زیر دریافت کنید.

مطالب آموزشی