بدون اتصال به اینترنت از اینستاگرام استفاده کنید

دسته ها: اخبار فناوری اخبار

بدون اتصال به اینترنت از اینستاگرام استفاده کنید

به تازگی خبر خوشی برای طرفداران شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده است. بر اساس این خبر کاربران اینستاگرام از این به بعد با قطع شدن اتصال اینترنت خود چندان به مشکل نخواهند خورد.

به گزارش کلیک، فیس بوک دیروز در کنفرانس F8 خود اعلام کرد که کاربران نسخه اندرویدی اینستاگرام به زودی حین استفاده از این اپلیکیشن به حالت آفلاین دسترسی خواهند داشت. در این حالت، کاربران آفلاین می‌توانند هم چنان محتوایی که از قبل در فید اینستاگرام لود شده است را مشاهده کنند. آنها هم چنین می‌توانند برای پست‌های مختلف را لایک کنند، زیر پست‌ها کامنت بگذارند، محتوای مورد علاقه خود را ذخیره کنند، کاربران را آنفالو کنند. تمامی این موارد هنگامی که اتصال اینترنت کاربر دوباره برقرار شود، اعمال خواهند شد.

اپلیکیشن واتس اپ نیز که یکی دیگر از محصولات فیس بوک است. این اپلیکیشن نیز مدتی قبل به حالت آفلاین مجهز شد تا پیام‌هایی که در زمان دسترسی نداشتن به اینترنت ارسال می‌شوند، پس از برقراری اتصال به دست مخاطب برسند.

گوشی‌های مجهز به سیستم عامل اندروید در بازارهای در حال توسعه محبوبیت بیشتری دارند. بنابراین به یاد داشته داشید که در مرحله اول این حالت آفلاین تنها در اختیار کاربران اندرویدی قرار خواهد گرفت.

به گفته اینستاگرام کاربران نسخه iOS این اپلیکیشن نیز به زودی آپدیت مشابهی را مجهز به حالت آفلاین دریافت خواهند کرد اما زمان دقیق آن هنوز اعلام نشده است.

اخبار فناوری اخبار