برادر من، مدلینگ نشریات مد نشو!

دسته ها: اخبار

بنفشه از اینکه شوهرش بابت یک آگهی مدل شده است ناراحت می‌شود. او به دادگاه خانواده درخواست طلاق داده و از اینکه شوهرش بدون اطلاع او در یک مجله مد به‌عنوان مدل، عکس گرفته و عکس‌هایش نیز منتشر شده، شاکی است. اگر از او بپرسید چه شده؟ فقط این حرف را تکرار می‌کند: وقتی عکس شوهرم را در مجله لباس دیدم خیلی تعجب کردم و شوکه شدم، اصلا باور نمی‌کردم که شوهرم تا این اندازه مرا نادیده بگیرد و به من بی‌توجهی کند. شوهرم چون می‌دانسته که اگر موضوع را به من بگوید حتما با این کار او مخالفت خواهم کرد بدون اطلاع من این کار را انجام داده و این عکس‌ها را گرفته است. برای همین تصمیم به جدایی از نادر گرفتم…

فکر نکنید که مشکل بنفشه این بوده که شوهر خوش تیپش را دیگران هم خواهند دید و تحسین هم خواهند کرد، نه؛ مشکل او اینجاست که نادر، او را نمی‌بیند. نادر می‌توانست با مشورت کردن با بنفشه به او بگوید که او را دیده است. این نشان می‌دهد که نادر در هیچ کاری با بنفشه مشورت نمی‌کند!
راستی شما فکر می‌کنید در زندگی مشترک، مسائل شخصی و خصوصی وجود دارد؟ مرز آن‌ها تا کجاست؟ آیا این شکایت منطقی است و اگر منطقی است، حکمش چیست؟ (شهروند)


*انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی در «جام جم سرا» لزوماً به معنای تایید یا رد محتوای آن نیست و صرفاً به قصد اطلاع کاربران بازنشر می‌شود.

اخبار