برخی‌ برای احداث بیمارستان بندر امام مانع‌تراشی کردند

دسته ها: اخبار

برخی‌ برای احداث بیمارستان بندر امام مانع‌تراشی کردند
نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس گفت: برخی‌ برای احداث بیمارستان راه زینب (س) بندر امام مانع‌تراشی کردند.

حبیب آقاجری دوشنبه‌‌شب در آیین معارفه شهردار این شهر اظهار کرد: بندر امام یکی از پنج شهر خوزستان است که پروژه بزرگ تصفیه‌خانه فاضلاب آن با استفاده از فاینانس در حال احداث است.

وی ادامه داد: این پروژه در سال 92 پیشرفت بسیار خوبی داشت اما سال گذشته به دلیل کمبود منابع مالی وقفه‌ای در کار به وجود آمد که انتظار می‌رود با تأمین اعتبار لازم، این طرح بزرگ به سرانجام و نتیجه برسد.

نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در خانه ملت خاطرنشان کرد: یکی دیگر از پروژه‌های مهم و حیاتی بندر امام، بیمارستان راه‌زینب است و مجوز احداث آن از وزیر بهداشت که از پرکارترین وزاری دولت به شمار می‌رود گرفته شد.

آقاجری افزود: مبلغ بسیار خوبی نیز از طریق شورای سیاست‌گذاری راهبردی شهرستان برای احداث این بیمارستان اختصاص پیدا کرد اما متأسفانه موانعی بر سر راه این پروژه ایجاد شد که واقعاً مانع نبودند اما ایجاد شدند.

وی در پایان با بیان اینکه اگر موانع ایجاد نمی‌شد سال گذشته می‌توانستیم عملیات احداث بیمارستان بندر امام را آغاز کنیم، اظهار کرد: امیدوارم این موانع هرچه سریع‌تر برداشته و امسال کار احداث این بیمارستان آغاز و یکی از مطالبات به حق مردم بندر امام محقق شود.

شهردار بندر امام پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کند

امام جمعه بندر امام از شهردار جدید این شهر خواست تا پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کند.

حجت‌الاسلام محمد تابش دوشنبه شب در آیین معارفه شهردار این شهر اظهار کرد: در راه خدمت‌رسانی به مردم نباید از کار شانه خالی کنیم و باید به مشکلات مردم با جدیت رسیدگی شود.

وی ادامه داد: بندر امام خمینی نیز دارای مشکلات فراوانی است که باید در راستای رفع این مشکلات تلاش و جدیت ویژه‌ای صرف شود و همه مسئولان همدل و همگام در این ارتباط گام بردارند.

امام جمعه بندر امام خاطرنشان کرد: به شهردار جدید این شهر پیشنهاد می‌کنم طرح‌های ناتمام که گاهی پروژه‌هایی بسیار مهم هستند را کامل کرده و به بهره‌برداری برساند.

تابش متذکر شد: مناطق محروم بندر امام نیز باید مورد توجه ویژه قرار گرفته و اولویت به این مناطق داده شود.

وی با تأکید بر لزوم خودداری از مدیریت سلیقه‌ای و روزمره در شهرداری بندر امام، اظهار کرد: باید با برنامه‌ریزی دقیق برای توسعه و پیشرفت بندر امام تلاش شود و در این راه شورای شهر و شهرداری همدلی و هم‌فکری داشته باشند.

امام جمعه بندر امام در پایان اضافه کرد: نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی نیز باید نظارت بیشتری بر مسائل اجرایی داشته باشد تا مردم بر اثر عدم نظارت کافی آسیب نبینند.

اخبار