برنامه آزمون استخدامی پالایشگاه گاز خلیج‌ فارس به زودی اعلام می‌شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

برنامه آزمون استخدامی پالایشگاه گاز خلیج‌ فارس به زودی اعلام می‌شود

سرپرست فرمانداری بهبهان گفت: پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس در سال آینده، به بهره‌برداری می‌رسد و برنامه آزمون استخدام این پالایشگاه در روزهای آینده اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، محمد حری امشب در جمع خبرنگاران، با اشاره به بهره‌برداری از پالایشگاه خلیج فارس در سال آینده، اظهار کرد: برنامه آزمون استخدام این پالایشگاه در روزهای آینده اعلام می‌شود.

وی افزود: اصرار کردیم تا آزمون استخدامی پالایشگاه علاوه بر تهران، در بهبهان نیز برگزار شود تا نیروهای بومی فرصت بیشتری برای شرکت در آزمون داشته باشند.

سرپرست فرمانداری بهبهان با اشاره به مشکلات ایمنی جاده‌های منتهی به بهبهان، عنوان کرد: از سرعت کار راه‌سازی رضایت نداریم و سرعت اجرا باید بیشتر شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری و موقعیت بهبهان در بین سه استان خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد، افزود: اولویت کاری خود را توسعه گردشگری و میراث فرهنگی قرار داده‌ایم.

حری بیان کرد: جاذبه‌های گردشگری بهبهان یکی از ظرفیت‌های مغفول خوزستان است‌ که فعال شدن آن موجب تحول زیادی می‌شود.

وی با تأکید بر استفاده بهینه از ظرفیت کشاورزی، عنوان کرد: برای آبیاری تحت فشار و مدرن‌سازی روش‌های آبرسانی برنامه‌ داریم.

سرپرست فرمانداری بهبهان با اشاره به حاصل‌خیز بودن مزارع بهبهان، گفت: ۱۰ درصد مساحت مزارع کلزا خوزستان در بهبهان قرار دارد اما یک سوم تولید استان در این شهر است.

وی در رابطه با مشکل بحران آب در خوزستان، بیان کرد: بهبهان مشکل کمبود آب ندارد اما به دلیل تأمین آب پایین دست، گاهی مجبور به کاهش آب مصرفی کشاورزان می‌شویم.

حری افزود: ظرفیت سد مارون یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون مترمکعب است اما هم‌اکنون ۳۳۶ میلیون مترمکعب ذخیره آب دارد. این درحالی است که سد مارون سال گذشته در همین موقع بیش از ۶۰۰ میلیون مترمکعب آب داشت.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار