برنامه دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای استقبال از دانشجویان نو ورود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: “همایش مهر” ویژه استقبال از دانشجویان جدیدالورود هفتم مهرماه برگزار می‌شود.

دکتر ساسان موگهی اظهار کرد: مطابق برنامه این همایش هر سال در آغاز سال تحصیلی برگزار می‌شود که امسال در یکی از تالارهای شهر و با حضور مسئولان استانی، برگزار می‌شود و ضمن آن دانشجویان با دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز و استان خوزستان آشنا می‌شوند.

وی افزود: در این همایش نماهنگ‌هایی از توانمندی‌های استان، دانشگاه و نقش دانشگاه در دفاع مقدس هم‌زمان با هفته بزرگداشت دفاع مقدس، به نمایش در می‌آید.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز تصریح کرد: همچنین در این همایش، برای دانشجویان جدیدالورود یک سوگندنامه طراحی شده که آن را قرائت خواهند کرد.

موگهی دیگر برنامه‌ در نظرگرفته شده برای دانشجویان نو ورود این دانشگاه را برگزاری اردوی توجیهی 2 روزه عنوان و خاطرنشان کرد: این اردو درون استانی است و طی آن دانشجویان با جزییات بیشتر دانشگاه و فعالیت‌های آن آشنا خواهند شد؛ همچنین هر کدام از معاونت‌های مختلف دانشگاه حوزه‌های فعالیت خود را تشریح و به دانشجویان معرفی می‌کنند.

وی افزود: فضای انس و الفت اردوهای دانشجویی محل مناسبی برای انتقال برنامه‌های ارزشی، فرهنگی و مذهبی به دانشجویان است که تلاش می‌شود از این ظرفیت به درستی استفاده شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار