برنامه های ویژه مدارس شاهد و ایثارگر برای دانش آموزان سال آخری

دسته ها: اخبار آموزش و پرورش اخبار

برنامه های ویژه مدارس شاهد و ایثارگر برای دانش آموزان سال آخری

مدیرکل مدارس شاهد و ایثارگر گفت: دوره های آموزشی خاصی را برای مدیران دوره دوم متوسطه برگزار کرده ایم تا دانش آموزان برای کنکور آمادگی داشته باشند.

محمد رضا رزاقی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره ی برنامه های اولویت دار مدارس شاهد و ایثارگر بیان کرد: یک چهارچوب را پیش فرض قرارداده ایم. در این چهارچوب فعالیت های آموزشی، پرورشی، مهارتی و فعالیت های مرتبط با دانش آموزان، والدین و همکاران شاهد و ایثارگر دیده شده است.

وی ادامه داد: یک دوره آموزشی، برای روسای شاهد استان ها و کارگاه آموزشی برای آنان اجرا کردیم.

مدیرکل مدارس شاهد و ایثارگر بیان کرد: به همه مدیران مدارس نیز آموزش ها در قالب کارگاه برگزار می کنیم تا طبق این چهارچوب پیش فرض عمل کنند.

رزاقی افزود: به دلیل اینکه در دوره متوسطه دوم؛ امسال سال آخر دانش آموزان پیش دانشگاهی است و نظام آموزشی جدید را نیز داریم برنامه های ویژه ای را تدارک دیده ایم.

وی افزود: برای تمام دبیرستان های شاهد با هدف اینکه دانش آموزان دوره پیش دانشگاه در ورود به دانشگاه موفق شوند و دانش آموزان نظام جدید پایه یازدهم نیز بی دغدغه وارد پایه دوزادهم و آمادگی کنکور داشته باشند به همین دلیل دوره های آموزشی خاصی را برای مدیران دوره دوم متوسطه برگزار کرده ایم و این دوره ها ادامه دار است.

مدیرکل مدارس شاهد و ایثارگر گفت: کشور را به هفت قطب تقسیم کرده ایم و برای مدیران دوره های آموزشی برگزار شده است تا آموزش ها را عملیاتی کنند.

رزاقی یاد آور شد: در این برنامه ها نیز می خواهیم، مشارکت دانش آموزان را افزایش دهیم. اگر سهم دانش آموز را در تصمیم گیری و تصمیم سازی افزایش دهیم می توانیم آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم. در مدارس شاهد در تمام مقاطع به دنبال این هستیم تا سهم دانش آموزان را افزایش دهیم.

اخبار آموزش و پرورش اخبار