برنامه 5 ساله توسعه اشتغال باغملک تدوین می‌شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

برنامه 5 ساله توسعه اشتغال باغملک تدوین می‌شود

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی باغملک گفت: یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که در رسیدگی به وضع اشتغال شهرستان پیش‌بینی شد برنامه 5 ساله توسعه اشتغال شهرستان است که با نگاهی ملی و دربردارنده سیاست‌های کلی نظام در حال تنظیم و تدوین است.

علی مرادی شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باغملک، اظهار کرد: موضوع اشتغال و بیکاری امروز سرلوحه کار نظام جمهوری اسلامی قرارگرفته و تمام قوای سه‌گانه درگیر این موضوع هستند و برای حل معضل بیکاری در جامعه تلاش می‌کنند و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی جبهه اول خود را برطرف کردن موضوع اشتغال قرار داده است.

وی افزود: با توجه به رشد نرخ بیکاری در شهرستان باغملک برای دولت این میزان بیکاری قابل‌قبول نیست و در این زمینه دولت نگاه ویژه‌ای به این منطقه داشته است و به‌طورجدی موضوع بیکاری شهرستان را پیگیری می‌کند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی باغملک عنوان کرد: امسال در سه جبهه برای رفع مشکل اشتغال برنامه‌ریزی شد که می‌توان با پرداخت تسهیلات کم‌بهره مشکل اشتغال را برطرف کرد، شاید اکثر سرمایه‌گذاران به دلیل سودهای بانکی بالا و تورم موجود در جامعه نمی‌توانند ایجاد اشتغال کنند که با شرایط جدید بهانه‌ای برای سرمایه‌گذار وجود ندارد.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که در رسیدگی به وضع اشتغال شهرستان پیش‌بینی شد برنامه 5 ساله توسعه اشتغال شهرستان است که با نگاهی ملی و دربردارنده سیاست‌های کلی نظام در حال تنظیم و تدوین است و همه صاحب‌نظران باید در تنظیم این برنامه ما را یاری دهند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار