برگزاری آزمون‌ آموزشیاران نهضت سوادآموزی توسط جهاددانشگاهی/ اعلام نتایج تا نیمه اول مرداد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آزمون داخلی آموزشیاران آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، احمد عبدی پور مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در این خصوص اطهار کرد: این آزمون با مجوز رسمی وزارت بهداشت، کمیته اجتماعی، انتظامی وزارت کشور و هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی، صبح امروز(۱مرداد ماه ۱۴۰۰) در سراسر کشور برگزار شد.

عبدی‌پور با بیان اینکه در این آزمون حدود ۱۵۳۰۰ داوطلب حضور داشتند، گفت حدود ۹۸ درصد از داوطلبان در آزمون حضور داشته‌اند که از حیث درصد تعداد شرکت‌کننده به نظر می‌رسد رکورد جدیدی باشد.

وی با بیان اینکه این آزمون در ۵۰ شهر و ۶۱ حوزه امتحانی با حضور ناظرین و نمایندگان وزارت و ادارات کل آموزش و پرورش در سطح شهرستان‌های مختلف برگزار شده است، گفت میانگین تعداد داوطلبان در حوزه‌های امتحانی ۲۵۰ نفر بوده است.

مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی با اشاره به سؤالات آزمون گفت: سؤالات آزمون در دو بخش عمومی و تخصصی طراحی شده که بخش عمومی آن مشتمل بر سؤالات فناوری اطلاعات، معارف اسلامی، ریاضی و آمار مقدماتی، زبان و ادبیات فارسی، اطلاعات عمومی، هوش و توانمندی‌های ذهنی، زبان انگلیسی عمومی و مجموعاً ۶۰ سؤال بوده و سؤالات تخصصی نیز از ۵ منبع معرفی شده وزارت آموزش و پرورش و از فایل‌های بارگذاری شده در پروفایل کاربری افراد طراحی شده و هیج سوالی خارج از متن فایل‌های مذکور طراحی نشده است.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، وی با اشاره به گزارشات دریافتی از استان‌ها، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، برگزاری آزمون در جوی آرام، بازدید مدیران ارشد ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها و نظارت دقیق بر امر برگزاری آزمون را از شاخص‌های مهم این آزمون دانست.

مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی در پایان ابراز امیدواری کرد: نتایج اولیه این آزمون حداکثر تا نیمه مردادماه از طریق پروفایل کاربری داوطلبان در سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانیhttps://www.hrtc.ir اعلام شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار