برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت ظرف هفته آینده

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار

وزیر آموزش و پرورش درباره زمان پرداخت معوقات حق التدریس‌ها گفت: همه تلاشمان این است که معوقات را قبل از پایان سال بپردازیم. همکاران فرهنگی ما حقوقشان را در ماه دریافت کرده‌اند، اما برخی به علت کمبود معلم اضافه تدریس داشته‌اند و ساعاتی بیشتر تدریس کرده‌اند که متاسفانه در سال جاری هنوز پرداخت نشده و از سازمان برنامه قول گرفتیم که به سرعت منابع لازم تامین شود.

تعیین تکلیف استخدام آموزشیاران نهضت سواد آموزی

وزیر آموزش و پرورش درباره تعیین تکلیف استخدامی آموزشیاران نهضت سواد آموزی نیز گفت: در مورد آموزشیاران مشکل جدی وجود ندارد. بخش عمده‌ای می‌توانند در آزمون درنظر گرفته شده شرکت کنند و اگر موفق شدند یک دوره یکساله آموزش می بینند. این آزمون هفته آینده برگزار خواهد شد. اخیرا پرونده‌ها تکمیل شده و زمانبندی تعیین شده است. اما درباره مربیان پیش دبستانی آنها که حقوقشان را از آموزش و پرورش دریافت کرده‌اند و از قبل سال۹۱ با ما همکاری کرده‌اند مشمول می‌شوند اما آنها که از ما ابلاغ نداشته و یا حقوقشان را از ما دریافت نکرده‌اند مشمول نیستند. اینها باید در آزمونهای استخدامی عمومی شرکت کنند.

وزیر آموزش و پرورش درباره اطلاعیه سازمان سنجش و عدم برگزاری کنکور در برخی کشورها گفت: از اقدام سازمان سنجش اطلاعی ندارم چه کرده است. آنها استانداردهای خاص خود دارند اما اگر مشکلی برای دانش آموزان ایجاد شود ما پیگیری می کنیم.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار