برگزاری آزمون مجدد برای استخدام معلمان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار

وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمانی که در آزمون استخدام امسال پذیرفته نشده‌اند و یا به هر دلیلی موفق به شرکت در آن نشده‌اند می‌توانند در این آزمون که شاید بهار سال آینده برگزار شود شرکت کنند.
به گزارش بازارکار به نقل از صدا و سیما، محسن حاجی میرزایی گفت: شاخص‌های شرکت در آزمون استخدامی معلمان تفاوتی نکرده است و معلمان حق التدریس بعد از سال ۹۱ و نهضتی‌های فعال قبل از سال ۹۲ می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.
وی افزود: مرحله اول حق التدریس معلمان ماه گذشته پرداخت شد و سازمان برنامه و بودجه به ما وعده داده است که بعد از پرداخت حقوق اسفند که در چند روز آینده خواهد بود مرحله دوم حق التدریس معلمان نیز پرداخت شود.

وزیر آموزش و پرورش به رتبه بندی معلمان نیز اشاره کرد و گفت: لایحه رتبه بندی معلمان در جلسه فردا یا هفته آینده هیأت دولت مطرح می‌شود و پس از تصویب به مجلس ارائه خواهد شد.

حاجی میرزایی از خرید مجدد اردوگاه شهید باهنر تهران خبر داد و افزود: اردوگاه شهید باهنر در سال‌های گذشته به صورت اجاره به شرط تملیک واگذار شده بود.

وی خاطرنشان کرد: با پرداخت ۶ هزار میلیارد تومان این اردوگاه دوباره خریداری شد که آخرین قسط آن در ماه گذشته پرداخت و سند این اردوگاه به نام آموزش و پرورش صادر شد. اردوگاه شهید باهنر بخشی از تاریخ تعلیم و تربیت ایران است و بسیاری از دانش آموزان از این اردوگاه خاطرات خوبی دارند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار