برگزاری آزمون و گزینش تخصصی جذب نیرو در شرکت امام خمینی (ره) شوشتر

دسته ها: اخبار استان اخبار

فرماندار شوشتر گفت: طبق تصمیم و تصویب شورای تامین در شهرستان، شرکت امام خمینی (ره) تنها از طریق برگزاری آزمون و گزینش تخصصی جذب نیروی جدید خواهد داشت.

 

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین پنبه‌دانه‌پور فرماندار شوشتر گفت: با توجه به نشست شورای تامین شهرستان با مدیرعامل شرکت امام (ره) مقرر شد از طریق سامانه‌ای که این مجموعه ایجاد خواهد کرد، افراد متقاضی ثبت‌نام کرده و طبق تصمیم و تصویب شورا، این شرکت تنها از طریق برگزاری آزمون و گزینش تخصصی جذب نیروی جدید خواهد داشت.

او بیان داشت: تمام این مراحل با هماهنگی و تحت نظارت و قوانین اداره کار انجام می‌شود و هیچ نیرویی بدون گذراندن این روال در این شرکت مشغول به خدمت نمی‌شود.

پنبه دانه پور افزود: بنا به تصمیم شورای تامین، تنها نیرو‌های فنی و تخصصی که در چارت و ساختار شرکت قرار می‌گیرند با روند تعریف شده، می‌توانند در این مجموعه استخدام شوند و در استخدام‌های این شرکت، رعایت عدالت و اجرای کامل قوانین اداره کار و میزان جمعیت و پراکندگی روستا‌ها مورد تاکید جدی ما است.

فرماندار شوشتر ادامه داد: با توجه به طرح‌های توسعه‌ای که در شرکت امام (ره) پیش‌بینی شده، ان شاءالله در آینده جذب نیرو و ایجاد شغل در این مجموعه افزایش خواهد یافت.

اخبار استان اخبار