برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد دزفول

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد دزفول

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول از برگزاری یک اردوی جهادی توسط دانشجویان این دانشگاه در مناطق روستایی اطراف دزفول در 20 شهریورماه خبر داد.

محمدکاظم علم‌چی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده قرار است یک گروه جهادی از دانشگاه آزاد اسلامی دزفول تحت عنوان گروه جهادی شهید محمد گودرزی، یک اردوی جهادی را در تاریخ 20 شهریورماه در روستاهای اطراف دزفول برگزار کند.

وی افزود: این اردو ممکن است هفت یا هشت روز طول بکشد. علاقه‌مندان تا 10 شهریورماه برای ثبت‌نام فرصت دارند. البته این زمان ممکن است تمدید شود. بسیاری از دانشجویان در بازه زمانی تعریف شده برای ثبت‌نام در دانشگاه حضور ندارند.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول ادامه داد: به همین دلیل ثبت‌نام‌ها اغلب به صورت غیرحضوری و از طریق ارتباط با ادمین کانال تلگرام بسیج دانشجویی دانشگاه به نشانی Basij_daneshjoei@ انجام می‌شود. البته کسانی که در دانشگاه حضور دارند برای ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه مراجعه کنند.

علم‌چی درخصوص برنامه‌های در نظر گرفته شده برای برگزاری این اردوی جهادی، گفت: گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه در قالب سه گروه به مناطق محروم در نظر گرفته‌شده مراجعه می‌کنند و در سه حوزه عمرانی، پزشکی و بهداشتی و فرهنگی به مردم این مناطق کمک می‌کنند. مناطق تعیین‌شده برای این اردو از نظر فرهنگی با مشکلات مختلفی مواجه هستند.

وی افزود: در ابتدا یک ظرفیت 40 نفری برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفتیم اما درصورتی که دانشجویان خواستار افزایش ظرفیت باشند، توانایی افزایش این ظرفیت تا سقف 50 نفر را نیز داریم.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار