برگزاری امتحانات نیمسال دوم دانشگاه فرهنگیان از تیرماه

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

برگزاری امتحانات نیمسال دوم دانشگاه فرهنگیان از تیرماه

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان گفت: امتحانات نیمسال دوم دانشگاه فرهنگیان به دلیل مصادف شدن با ماه مبارک رمضان از دهم تیرماه آغاز می شود.
نعمت الله موسی پور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان با اشاره به زمان برگزاری امتحانات نیمسال دوم در دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت:این آزمون ها از تاریخ 10 تیرماه آغاز می شود و تا 22 همان ماه ادامه دارد.
وی افزود:امتحانات نیمسال دوم دانشگاه فرهنگیان به دلیل مصادف شدن با ماه مبارک رمضان و مشارکت بسیاری از دانشجویان در شب قدر به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شده است.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: بر اساس آیین نامه آموزشی از سوی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری غیبت های موجه در زمان آزمون ها حذف آن درس مورد نظر را به دنبال دارد و با غیب های غیرموجه،آن فرد غیبت خواهد خورد.
موسی پور ادامه داد:درصورت وجود تقلب در این امتحانات نمراتی به عنوان نماد تقلب در کارنامه ثبت می شود و تایید حتی یک مورد از این تخلفات به عنوان بداخلاقی آموزشی به نهاد تعهد خدمت اعلام خواهد شد.همچنین علاوه بر کمیته انضباطی گزینش اداره کل هم تصمیماتی را اتخاذ می کند.
وی در پایان خاطر نشان کرد:خوشبختانه در دانشگاه فرهنگیان به ندرت شاهد این نوع مشکلات اخلاقی هستیم.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار