برگزاری دوره‌های مهارت آموزی در مراکز فنی و حرفه‌ای خوزستان

دسته ها: اخبار استان اخبار

برگزاری دوره‌های مهارت آموزی در مراکز فنی و حرفه‌ای خوزستان

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از برگزاری دوره‌های مهارت آموزی در مراکز فنی و حرفه‌ای استان خبر داد.

عبدالنبی سواعدی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کلاس‌های آموزشی، مهارت‌های متنوعی را بر حسب نیاز هنرجویان هر شهرستان در تمام روز‌های سال، به جز پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی برای هنرجویان برگزار می‌کند.

وی افزود: آموزش مهارت‌ها ویژه خواهران و برادران در تمام واحد‌های آموزشی ثابت و سیار مانند؛ مساجد، حسینیه‌ها و فرهنگ سرا‌ها است.

سواعدی، آموزش مهارت خیاطی و کت و شلوار دوزی برای خواهران و تعمیرات کولر، تعمیرات تلفن همراه و جوشکاری برای برادران را از جمله دوره‌های آموزشی مراکز فنی و حرفه‌ای عنوان کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه با کم‌ترین ظرفیت و امکانات موجود بیش‌ترین مهارت‌ها را آموزش داده می‌شود، اظهار داشت: کلاس‌های آموزش مهارت برای هنر جویان مراکز آموزش فنی حرفه‌ای در ۲ نوبت صبح از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و در نوبت عصر از ساعت ۱۳ تا ۱۷ برگزار خواهند شد، ضمن اینکه براساس نیاز هنر جویان، کلاس‌های آموزشی به ۳ نوبت هم افزایش می‌یابد.

مدیرکل آموزش فنی و حر فه‌ای خوزستان به برگزاری کلاس‌های آموزش مهارت در مناطق محروم از جمله؛ منطقه ملاشیه، عین ۲ و کوی علوی اشاره و تصریح کرد: در هر شهرستان با توجه به نیازسنجی، مهارت‌های متنوعی از جمله؛ گرگوربافی در هندیجان، بوریه بافی در هویزه و چوقابافی در شوشتر آموزش داده می‌شود.

اخبار استان اخبار