برگزاری مصاحبه 693 داوطلب دانشگاه فرهنگیان خوزستان تا پایان امروز

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار

برگزاری مصاحبه 693 داوطلب دانشگاه فرهنگیان خوزستان تا پایان امروز

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و مدیریت منابع انسانی آموزش و پرورش خوزستان گفت: مصاحبه 693 داوطلب چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان خوزستان تا پایان امروز برگزار می‌شود.

حرج چلداوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: 280 نفر در بخش دختران و 413 نفر در بخش پسران به عنوان داوطلب چندبرابر ظرفیت ورود به دانشگاه فرهنگیان معرفی شده‌اند که در نهایت از این تعداد در بخش دختران 64 نفر و در بخش پسران 120 نفر پذیرفته می‌شوند. البته با توجه به وضعیت استان ممکن است این آمار تغییر داشته داشند.

وی افزود: تاکنون فرآیند مصاحبه 546 نفر از داوطلبان چندبرابر ظرفیت ورود به دانشگاه فرهنگیان انجام شده است. مصاحبه 300 داوطلب پسر و 246 داوطلب دختر انجام شده است و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان امروز مراحل مصاحبه و گزینش 147 داوطلب باقیمانده نیز به پایان خواهد رسید.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و مدیریت منابع انسانی آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه تمام برنامه‌ریزی‌های لازم برای انجام منظم مراحل مصاحبه در پردیس‌های دختران و پسران دانشگاه فرهنگیان صورت گرفته است، بیان کرد: با توجه به اینکه امروز آخرین روز مصاحبه و گزینش داوطلبان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان خوزستان است، تقاضا می‌کنیم تمام داوطلبان معرفی شده برای شرکت در مصاحبه به محل‌های مصاحبه خود مراجعه کنند.

چلداوی گفت: با توجه به مشکلات آموزش و پرورش استان در بخش منابع انسانی امیدواریم با ورود این پذیرفته‌شدگان به دانشگاه فرهنگیان خوزستان در چندسال آینده بخشی از مشکلات مجموعه تعلیم و تربیت استان برطرف شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار