برگزاری کلاس های آمادگی کنکور سراسری 98 در دشت آزادگان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

برگزاری کلاس های آمادگی کنکور سراسری 98 در دشت آزادگان

مدیر آموزش و پرورش دشت آزادگان از برگزاری کلاس های آمادگی کنکور سراسری 98 با حضور اساتید ممتاز کشوری در این شهرستان خبر داد.
سید جاسم نعیمی، مدیر آموزش و پرورش دشت آزادگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری کلاس های کنکور با حضور اساتید ممتاز کشوری خبر در این شهرستان، گفت: مقوله کنکور سرنوشت ساز است، بنابراین سهل انگاری و بی تفاوتی در این زمینه می تواند تبعات و آسیب های منفی آموزشی در پی داشته باشد.

وی در جمع دانش آموزان شرکت کننده در کلاس های تقویتی کنکور به نقش موثر و مثبت نماینده مردم شریف شهرستان دشت آزادگان و هویزه اشاره کرد و بیان داشت: با پیگیری های نماینده محترم و با همکاری ها و حمایت های وزارت نفت،کلاس های کنکور با بهترین کیفیت ممکن برای دانش آموزان دختر و پسر پایه دوازدهم تشکیل شده و تا برگزاری آزمون سراسری ادامه خواهد داشت.

نعیمی تصریح کرد: با تمام توان در تلاش هستیم که بهترین بستر مناسب جهت دست یابی به نتایج مثبت آموزشی فراهم شود.

مدیر آموزش و پرورش دشت آزادگان اذعان داشت: دست یافتن به هدف بزرگی مانند قبولی در کنکور، انجام دادن اقدامات بزرگی را می طلبد که برگزاری کلاس های کنکور در چنین سطحی نمونه ای از همان اقدامات بزرگ است.

در ادامه مسعود مرمزی، معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش دشت آزادگان به برگزاری این کلاس ها در رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک اشاره و بیان کرد: روز های پنج شنبه و جمعه هر هفته میزبان اساتید ممتاز کشوری و مولفان کتب کنکوری برای تدریس در این کلاس ها هستیم.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار