برگزاری کلاس کنکور برای فرزندان ایثارگر مناطق سیل زده

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

برگزاری کلاس کنکور برای فرزندان ایثارگر مناطق سیل زده

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید گفت: در حال آمارگیری از دانش آموزان کنکوری هستیم و پس از آن، به منظور کاهش آسیب‌دیدگی تحصیلی این دانش آموزان کلاس های کنکور و اعزام مشاوران انجام خواهد شد.

محمد حسن کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین اقدامات این معاونت در مناطق سیل زده، گفت: اولین ضروریات هموطنان سیل زده مسئله اسکان و تأمین نیازهای اولیه بوده و پس از آن مسئله ارائه خدمات فرهنگی مطرح می‌شود.

کاویانی راد افزود: البته در حال حاضر خدمات فرهنگی عام در حال شکل‌گیری است. سرکشی به ایثارگران، شناسایی ایثارگران آسیب دیده، آمارگیری و اقدامات اولیه برای حمایت‌های روانی انجام شده است.

وی با اشاره بر حمایت‌های فرهنگی از دانش آموزان، تصریح کرد: به منظور تقویت روحیه دانش آموزان و نوجوانان در حوزه‌های آموزشی، اقداماتی از جمله توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر و اعزام مشاوران تحصیلی عملی شده است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید در خصوص دانش آموزان کنکوری نیز توضیح داد: فعلاً در حال آمارگیری از تعداد دانش آموزان کنکوری خانواده‌ای وابسته به بنیاد شهید هستیم و پس از تکمیل اطلاعات، به منظور کاهش آسیب‌دیدگی تحصیلی این دانش آموزان، برگزاری کلاس‌های کنکور و اعزام مشاوران تحصیلی انجام خواهد شد.

کاویانی راد با اشاره بر حضور تیم‌های مددکاری و مشاوره به مناطق سیل زده برای پرداختن به نیازهای روانی و اجتماعی هموطنان، اظهار داشت: حادثه اخیر و حضور گسترده مردم در مناطق موجب تحقق شعار ایثار اجتماعی به صورت کلان و بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری شد و هیچ فرایند فرهنگی دیگری در کشور به این میزان مؤثر نخواهد بود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار