بنیاد برکت از کسب و کار‌های روستایی حمایت می‌کند

دسته ها: اخبار استان اخبار

مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در شوشتر، گتوند و باوی گفت: طرح‌های اشتغالزایی متنوعی برای کمک به مردم روستا‌ها در خوزستان انجام می‌شود.

امین عبدالله‌پور مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در شوشتر، گتوند و باوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: طرح‌های بوم گردی و آتلیه، بسته بندی خرما که بسته‌های خرما از برگ نخل تهیه خواهد شد، تولید مبل مدرن و سنتی، آشپزخانه مدرن که به بخش ویس و شهر اهواز خدمات ارائه خواهد کرد و طرح کافه باغ در روستا‌های خوزستان اجرا خواهد شد.

او بیان داشت: این طرح‌ها ان‌شاءالله با کمک بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای رونق اشتغالزایی در روستا‌ها اجرا خواهد شد و در این زمینه جلسه هفتگی مجریان و تسهیلگران منطقه یک به صورت مداوم برگزار می‌شود.

عبدالله‌پور افزود: نظارت بر نحوه‌ی اجرای طرح آسمان در روستای گردشگری سید شریف شهرستان باوی و بازدید از اهلیت سنجی‌ها، دیدار با اهالی روستا و آشنایی با ظرفیت‌های این روستای سرسبز انجام شد.

مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در شوشتر، گتوند و باوی تصریح کرد: بسیاری از فیلم‌ها، سریال‌ها و همچنین برنامه‌های زنده صدا و سیما در این روستا تهیه و پخش شده است و ان‌شاءالله با همکاری اهالی، طرح ساحل‌سازی و تفریگاه بوم‌گردی در قالب طرح آسمان در این روستای مستعدد اجرایی خواهد شد.

اخبار استان اخبار