بهترین دانشگاه های جهان در زمینه «کسب و کار» را بشناسید

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

بهترین دانشگاه های جهان در زمینه «کسب و کار» را بشناسید

رتبه بندی دانشگاه های جهان «کیواس»، بهترین دانشگاه های جهان در زمینه تجزیه و تحلیل کسب و کار، مالی، مدیریت و بازاریابی را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رتبه بندی جهانی دانشگاه ها کیواس (QS)، بهترین دانشگاه های سال در زمینه تجزیه و تحلیل کسب و کار، مالی، مدیریت و بازاریابی را معرفی کرد.

کارشناسی ارشد تحلیل کسب و کار نیز به رتبه بندی دانشگاه ها اضافه شده است. در این رتبه بندی چهار موضوع بازاریابی، تجزیه و تحلیل کسب و کار، امور مالی و برنامه های مدیریت دانشگاه ها مورد ارزیابی قرار گرفته است.

این رتبه بندی بر مبنای پنج شاخص کلیدی قابلیت اشتغال، کارآفرینی و موفقیت فارغ التحصیلان، بازده سرمایه گذاری، رهبری تفکر و تنوع کلاس و دانشکده تهیه شده است.

در موضوع کارشناسی ارشد تجزیه و تحلیل کسب و کار از میان ۷۴ دانشکده، دانشکده مدیریت موسسه تحقیقاتی ماساچوست (MIT (Sloan) رتبه اول، دانشکده بازرگانی کالج امپریال لندن رتبه دوم و مدرسه کسب و کار McCombs دانشگاه تگزاس رتبه سوم را کسب کرده است.

در موضوع کارشناسی ارشد امور مالی از میان ۱۵۸ دانشکده، مدرسه بازرگانی لندن رتبه اول، کالج مدیریت استراتژیک HEC پاریس رتبه دوم و دانشکده مدیریت موسسه تحقیقاتی ماساچوست (MIT (Sloan)) رتبه سوم را بدست آورده است.

در موضوع کارشناسی ارشد مدیریت از میان ۱۳۵ دانشکده، کالج مدیریت استراتژیک HEC پاریس در رتبه اول، مدرسه بازرگانی لندن در رتبه دوم و دانشکده ESADE دانشگاه رامون لیول بارسلونا در رتبه سوم قرار گرفته اند.

در موضوع کارشناسی ارشد در بازاریابی از میان ۱۳۵ دانشکده، مدرسه کسب و کار کلمبیا در رتبه اول، کالج امپریال لندن در رتبه دوم و کالج مدیریت استراتژیک HEC پاریس در رتبه سوم قرار دارند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار