اشتغالزایی 359 نفر در 33 واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی اهواز

دسته ها: اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

بهره‌برداری از 33 واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی اهواز

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: در 10ماهه امسال 33 واحد با اشتغالزایی 359 نفر به صورت مستقیم در شهرک‌های صنعتی اهواز به بهره‌برداری رسیده است.

اخلاق محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: در 10ماهه امسال، 70 قرارداد واگذاری حق انتفاع زمین در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهر اهواز منعقد شده و مساحت زمین‌های واگذار شده حدود 6 هکتار است.

وی افزود: میزان اشتغالزایی ایجاد شده بر اساس جواز تاسیس واحدهایی که قرارداد انتفاع زمین با شرکت شهرک‌های صنعتی منعقد کرده‌اند، 658 نفر به صورت مستقیم و حجم سرمایه‌گذاری در این قراردادها 687 هزار میلیون ریال است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان تصریح کرد: در 10ماهه امسال 33 واحد صنعتی با اشتغالزایی 359 نفر به صورت مستقیم در شهرک‌های صنعتی اهواز به بهره‌برداری رسیده است.

محمدیان عنوان کرد: میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در این 33 واحد 607 میلیارد ریال است که از سوی سرمایه‌گذاران مختلف در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهر اهواز انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: 19واحد در بخش صنایع فلزی، یک واحد کانی‌های غیر فلزی، 5 واحد شیمیایی، 4 واحد غذایی و 4 واحد خدماتی از جمله واحدهایی هستند که در این 10ماه در شهرک‌های صنعتی اهواز به بهره‌برداری رسیده‌اند.

اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار