بهره برداری از کارخانه کاغذسازی شوشتر تا پایان سال 95

دسته ها: اخبار استان اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار

معاون وزیر صنعت ،معدن ،تجارت؛
بهره برداری از کارخانه کاغذسازی شوشتر تا پایان سال 95

معاون امور صنایع وزیر صنعت ،معدن ،تجارت در بازدید از کارخانه کاغذسازی کارون شوشتر گفت: این کارخانه قرار است در چهار فاز تا پایان سال 95به بهره برداری کامل برسد.

محسن صالحی نیا شامگاه پنجشنبه اظهارداشت: با توجه به مصوبه دولت در جهت رفع موانع تولید در سطح کشور تصمیمات خوبی به منظور اعطای تسهیلات ویژه و تعیین تکلیف بدهی های قبلی با هدف بازگشت این واحدها به چرخه اقتصادی در نظرگرفته شده است.

وی گفت: کارخانه کاغذسازی شوشتر یکی از کارخانه های مهم و بزرگ استان محسوب می شود که متاسفانه بدلیل پاره ای از مشکلات چندین سال بلاتکلیف مانده بود.

معاون وزیر صنعت ،معدن ،تجارت افزود: با توجه به اینکه در این پروژه هزینه های هنگفتی صرف شده در تلاش هستیم تا با تامین منابع و اعطای تسهیلات این پروژه را تا پایان سال 95به بهره برداری کامل برسانیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مجری طرح فردی صاحب تجربه می باشد انتظار داریم تا در فرصت تعیین شده جهت ایجاد اشتغال در شهرستان و ایجاد ارزش افزوده در کشور این پروژه به طور کامل راه اندازی شود.

حجت اسلام والمسلیمن سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید اظهار داشت: بعد از واگذاری این طرح به بخش خصوصی اقدامات خوبی صورت گرفت که نشان از توانمندی بخش خصوصی دارد.

وی افزود: با توجه به پتانسیل این کارخانه در جهت ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری انتظار داریم تا مسوولین مربوطه نسبت به تخصیص اعتبار در اسرع وقت مساعدت لازم را داشته باشند.

سادات ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: امروز همچنین جلسه ای با کارآفرینان و صنعتگران شهرستان های شوشتر و گتوند داشتیم که خوشبختانه تصمیمات خوبی در جهت رفع موانع تولید در سطح شهرستان های شوشتر و گتوند اتخاذ شد.

اخبار استان اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار