بورسیه‌های بلاتکلیف تا فردا برای شرکت در فراخوان مهلت دارند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

دبیر هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد: بورسیه‌های بلاتکلیف تا فردا سه شنبه ۳۰ مهرماه برای شرکت در فراخوان مهلت دارند.

جواد محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فراخوان ثبت نام بورسیه‌های بلاتکلیف اظهار داشت: مهلت فراخوان ثبت نام بورسیه‌ها تا پایان مهرماه تمدید شده است و بورسیه های بلاتکلیف برای جایابی تا آخر مهر ماه فرصت ثبت نام دارند.

وی ادامه داد: از تعدادی که در فراخوان بورسیه ها شرکت کرده اند ۷۵ نفر دارای حکم بورس هستند که ۳۵ نفر از آنان از بورسیه های قبل و ۳۵ نفر از بورسیه هایی هستند که تازه فارغ التحصیل شده و خواستار جایابی هستند.

دبیر هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: ثبت نام کنندگانی که هنوز حکم بورس و مدرک دکتری خود را ارائه نداده اند باید مدارک خود را تا پایان مهلت تعیین شده یعنی ۳۰ مهر ماه ارائه دهند. ارسال تصویر حکم بورس و مدرک دکتری جهت طی فرآیند جذب راتبه ها به آدرس پست الکترونیکی jazb@sccr.ir الزامی است.

به گزارش مهر، راتبه هایی که در مقطع دکتری دانش آموخته شده اند می توانند فرم فراخوان بورسیه را تکمیل کنند. راتبه هایی که دارای حکم بورس و مدرک دکتری هستند نیز می توانند فرم فراخوان بورسیه های شهریور ۹۸ را تکمیل کنند.

دانشجوی درحال تحصیل نمی تواند فرم را پر کنند. اسامی راتبه ها به اداره کل بورس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای تأیید ارسال می شود و عدم تأیید اداره کل بورس عدم پیگیری را به دنبال خواهد داشت.

راتبه هایی که سن آنها در زمان فارغ التحصیلی دکتری پایین تر از ۴۰ سال باشد می توانند فرم مذکور را تکمیل کنند. راتبه هایی که معدل کارشناسی بالاتر از ۱۴ و کارشناسی ارشد بالاتر از ۱۶ دارند نیز می توانند ثبت نام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار