بومی گزینی اولویت اصلی در تحصیل دانشجویان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

بومی گزینی اولویت اصلی در تحصیل دانشجویان

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد گفت: بومی گزینی را اولویت اصلی در تحصیل دانشجویان قرار دادیم.
20 خردادماه آغاز نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی/بومی سازی دانشجویان شهدا و ایثارگر در دانشگاه آزادحسین نصیر زاده مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آغاز ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه در نیمسال اول98-97 گفت: این دانشجویان می توانند از تاریخ 20 خرداد تا 15 تیر جهت ثبت درخواست انتقال یا مهمانی خود در نیمسال تحصیلی آینده به سامانه نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه آزاد مراجعه کنند.

وی ادامه داد: این دانشجویان باید شیوه نامه نقل و انتقال نسبت به ثبت درخواست خود را اقدام و از طریق سامانه نتیجه را پیگیری کنند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در واقع هدف ما این است که در وهله اول خدمات رسانی به خانوادهای شهدا، آزادگان و جانبازان است تا از این طریق بومی سازی که اولویت اصلی امور شاهد و ایثارگران است، برای دانشجویان انجام شود.

نصیرزاده اضافه کرد: این انتقال محل تحصیل دانشجویان طی فرآیند خاصی صورت گرفته و می تواند نقش مهمی در تسهیل روند آموزش و تحصیل دانشجویان شاهد و ایثارگر داشته باشد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار