بیش از ۲۴ هزار نفر آموزش مهارتی در خوزستان اجرا شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از اجرای بیش از ۲۴ هزار نفر آموزش مهارتی در بخش دولتی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ۶ ماهه اول سال ۹۸ خبر داد.

عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در ۶ ماهه اول امسال، در ۳۸ مرکز سطح استان ۲۴ هزار و ۵۰۵ نفر از جوانان فاقد مهارت جویای کار استان معادل ۳ میلیون و ۳۴۱ هزار و ۶۵۰ نفر ساعت آموزش مهارتی در حرفه مختلف بصورت رایگان فرا گرفتند.

او افزود: از این میزان آموزش مهارتی در بخش دولتی تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۲ نفر، معادل یک میلیون و ۸۸۲ هزار و ۲۸۵ نفر ساعت مربوط به مراکزثابت با بیش از ۳۰۰ کارگاه است.

سواعدی اظهار داشت: یک هزار و ۲۷۲ نفر در بخش صنایع، صنوف و مهارت آموزی در محیط واقعی معادل ۱۵۹ هزار و ۲۴۸ نفرساعت نیز مهارت افزایی شد.

این مقام مسئول افزود: دیگر آموزش‌های ارایه شده بخش دولتی شامل؛ مراکز سیار شهری، زندان، پادگان، مناطق روستایی، جوار کارخانجات، عشایر، جوار دانشگاه و مهارت‌های پیشرفته و سایر تفاهمنامه‌های منعقده هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان بیان داشت: این آموزش‌ها در بخش آموزش در مراکز ثابت که عموما آموزش‌های پایه‌ای و تخصصی را شامل می‌شود ارایه داده می‌شود.

عبدالنبی سواعدی ادامه داد: آموزش‌های مهارتی توسط کادر مجرب آموزشی و با تجهیزات نوین و در قالب استاندارد‌های بین المللی اجرا تا بسترلازم را برای رسیدن به اهداف سازمان و ایجاد زمینه اشتغال فراهم شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار