بیش ۵ میلیارد تومان وام اشتغال روستایی و فراگیر به بهبهان اعطا شد

دسته ها: اخبار استان اخبار

بیش ۵ میلیارد تومان وام اشتغال روستایی و فراگیر به بهبهان اعطا شد

فرماندار بهبهان گفت: در شش ماهه اول امسال برای توسعه اشتغال پنج میلیارد و چهارصد میلیون تومان وام اشتغال روستایی و فراگیر اعطا شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمد حری در نشست هفته وحدت اظهار داشت: سخن از اتحاد و همدلی و همبستگی سخنی مربوط به دیروز نیست بلکه این سخن برای همیشه بوده و باید نسبت به آن پایبند باشیم. عشایر، طوایف و ایلات در کنار همه اقشار در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش قابل توجهی ایفا کردند.

فرماندار بهبهان ادامه داد: یکی از مهمترین‌ موضوعاتی که در سایه تعامل و همدلی به آن نیاز داریم، توسعه اشتغال است که همه باید برای رسیدن به این امر مهم تلاش کنیم. مطابق با پیش بینی‌های انجام شده سازمان برنامه و بودجه تا سال 99 باید سالانه 955 هزار شغل جدید در کشور ایجاد کنیم که در شهرستان بهبهان از سال 1390 تا امروز 12461 نفر برای اشتغال مراجعه کردند اما از این‌میان فقط برای حدود 2000 نفر شغل ایجاد شده است.

حری اظهار داشت: برای ایجاد و توسعه کارآفرینی باید زیر‌ساخت‌ها فراهم شود و ما این آمادگی را داریم که نهایت همکاری را با افرادی که قصد سرمایه گذاری در شهرستان را دارند‌، داشته باشیم. در شش ماهه اول امسال برای توسعه اشتغال پنج میلیارد و چهارصد میلیون تومان وام اشتغال روستایی و فراگیر اعطا شده که 143 نفر توانستند به اشتغالزایی بپردازند.

اخبار استان اخبار