تأمین ۸۰ درصد نیروهای شرکت فولاد کاوه از افراد بومی خرمشهر

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سامری نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت فولاد کاوه استخدام خود را در گذشته انجام داده است و با بیان استخدام نیرو در آینده توسط این شرکت نباید مردم را مسخره کرد.

عبدالله سامری افزود: شرکت فولاد کاوه در رابطه با استخدام آزمونی را برگزار کردند و خیلی از جوانان ما در این آزمون شرکت کردند، در این آزمون اختلالاتی وجود داشت و یک سری افراد از خارج از شهرستان در آن حضور پیدا کردند و مجددا این آزمون را برگزار کردند.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس گفت: انتظار ما از مسؤولان شرکت فولاد کاوه در ابتدای امر این است که باید ۸۰ درصد استخدامی آنها خرمشهری باشند.

سامری افزود: اگر غیر از این امر باشد، طبق مصوبه و ماده قانونی برنامه توسعه ششم مبنی بر استفاده کردن افراد بومی اقدام خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: مسؤولان شرکت فولاد کاوه طبق این مصوبه دستشان برای استخدام نیروهای بومی باز است و بر اساس آن باید عمل کنند.

بر اساس برخی از اخبار به دست آمده گفته شده است که شرکت فولاد کاوه قرار است که در ظرف دو ماه آینده استخدام خود را انجام دهد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار