تاریخ ثبت ‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام اینکه ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ از ۲۳ خرداد آغاز می شود، گفت: آزمون آن دسته از رشته‌هایی که پذیرش آنها به صورت «با آزمون» است در روز جمعه مورخ ۲۲ مرداد برگزار خواهد شد.

فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: ثبت‌نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ از روز یکشنبه مورخ ۲۳ خرداد ماه آغاز می شود و تا روز یکشنبه ۳۰ این ماه ادامه دارد. لذا متقاضیان می توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته به همراه اطلاعیه تکمیلی ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

وی تصریح کرد: متقاضیان لازم است برای اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون و نوع پذیرش رشته‌های امتحانی با آزمون و یا براساس سوابق تحصیلی «بدون آزمون» دفترچه راهنمای مذکور را به دقت مطالعه کنند.

زرین در پایان تاکید کرد: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ آن دسته از رشته‌هایی که پذیرش آنها به صورت «با آزمون» می باشد در روز جمعه مورخ ۲۲ مرداد برگزار خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار