تازه‌ترین آمار داوطلبان دستیاری دندانپزشکی اعلام شد/برگزاری آزمون ۱۶ مرداد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معاونت آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه تاکنون حدود ۲۵۰۰ نفر در آزمون پذیرش دستیاری دندانپزشکی ثبت نام کرده‌اند، گفت: این آزمون ۱۶ مرداد برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر بهزاد هوشمند ضمن اعلام ین خبر افزود: بر اساس آخرین تقویم آزمون‌ها که به تایید مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت رسیده است، سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیاری دندانپزشکی،در تاریخ ۱۶ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته این آزمون در ۹ مرکز مختلف در سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد : هنوز تعداد محل این آزمون در کشور مشخص نشده است اما با توجه به شیوع ویروس کرونا، تلاش بر این است که با ایجاد فاصله‌گذاری‌های اجتماعی، تعداد محل‌های برگزاری آزمون را متناسب با شرایط و تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون، انتخاب کنیم.

به گزارش مفدا، هوشمند با بیان اینکه ثبت نام مجدد برای حضور در سی و چهارمین دوره آزمون دستیاری رشته‌های تخصصی دندانپزشکی که از چهارم اردیبهشت ماه آغاز شده بود، روز  پنجم اردیبهشت ماه به پایان رسید، خاطرنشان کرد:  ثبت‌نام مجدد این آزمون از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت آغار شده بود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار