تاسیس پلیس شهرداری؛ اهرمی توانمند در مواجهه با تخلفات شهری

دسته ها: اخبار

صبح روز دوشنبه نشست مشترکی بین شمخانی سرپرست معاونت خدمات شهری و سرهنگ سپهوند فرماندهی انتظامی کلانشهر اهواز برگزار شد.

در این نشست که مشکوری مدیر واحد پیشگیری و مقابله با تخلفات شهری نیز حضور داشت گفتگویی پیرامون نحوه ی همکاری نیروی انتظامی با شهرداری و حوزه ی پیشگیری و مقابله با تخلفات شهری صورت گرفت.

شمخانی در این نشست گفت: بدون شک کار شهرداری در برخورد با تخلفات شهری و پیشگیری از آن بدون کمک سایر نهادها بسیار سخت خواهد بود.

وی ادامه داد: هدف ما در مجموعه ی مدیریت شهری ساختن شهری است که شهروندان به آن افتخار کنند و این امر مستلزم همکاری های بین بخشی بیشتری میباشد و امیدواریم نیروی انتظامی بیش از پیش در این امر کمک کند.

سرهنگ سپهوند فرمانده انتظامی شهر اهواز نیز ضمن تبریک  انتصاب شمخانی در این سمت گفت: بنا داریم تا با هماهنگی های درون ستادی بتوانیم در این مسیر همکاری خوبی با شهرداری داشته باشیم.

وی با اشاره به ضرورت تاسیس پلیس شهرداری توسط شهرداری ها بعنوان اهرمی توانمند در مواجه با تخلفات شهری گفت: با تاسیس کلانتری اجراییات شهرداری ، بار زیادی از دوش این نهاد برداشته میشود.

سرهنگ سپهوند با یادآوری همکاری های خوبی که بین شهرداری و نیروی انتظامی تا پیش از این صورت گرفته افزود: زمانی میتوان نام کلانتری را به یک ستاد اطلاق کرد که استانداردهای لازم را اعم از مکان و امکانات رعایت کرده باشیم و نیروی انتظامی در این شرایط است که میتواند از کلیه توان خود با استقرار در آن محل استفاده کند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: اقتدار در اجرا بعنوان یک عامل مهم و تاثیر گزار در عملیات‌های اجراییات میتواند در کنار سایر آیتم‌ها نقش داشته باشد و انشالله با جلسات مشترکی که با شهرداری خواهیم داشت سعی میکنیم به این نقطه دست پیدا کنیم.

اخبار