تامین هدفمند هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی در دستور کار

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

تامین هدفمند هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی در دستور کار

تامین هدفمند و نظام مند اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی به عنوان یکی از اولویت های بازنگری بسته «توسعه و ارتقای منابع و زیرساخت های آموزش علوم پزشکی» در نظر گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر امیراحمد اخوان معاون اجرایی معاونت آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت بسته توسعه منابع و زیرساخت های آموزش علوم پزشکی گفت: بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی برنامه اصلی حوزه آموزش علوم پزشکی است و برای اجرایی سازی این بسته ها ضروری است تا به تامین زیرساخت ها توجه ویژه ای شود.

اخوان اظهار داشت: باتوجه به برنامه معاونت آموزشی وزارت بهداشت مبنی بر بازنگری بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی در ابتدای دولت دوازدهم، کارگروه هایی برای بازنگری این بسته ها تشکیل شد و یکی از این کارگروه ها نیز برای بررسی بسته توسعه و ارتقای منابع و زیرساخت های آموزش علوم پزشکی بود.

وی خاطرنشان کرد: این کارگروه ترکیبی از مدیران حوزه آموزش وزارت بهداشت و معاونین آموزشی برخی دانشگاه های علوم پزشکی بود که با بررسی تمامی محورها، اهداف و شاخص ها بسته توسعه و ارتقای منابع و زیرساخت های آموزش علوم پزشکی مورد بازنگری قرار گرفت.

معاون اجرایی معاونت آموزشی گفت: در بازنگری بسته توسعه منابع و زیرساخت ها تقویت زیرساخت های تجهیزات آموزشی رشته مقاطع مختلف خصوصا مقاطع تکمیلی و تخصصی و نیز بیمارستان های آموزشی مورد تاکید قرار گرفت.

وی اظهار داشت: تامین هدفمند و نظام مند اعضای هیات علمی دانشگاه ها/دانشکده های علوم پزشکی کشور نیز به عنوان یکی از اولویت های بسته «توسعه و ارتقای منابع و زیرساخت های آموزش علوم پزشکی» لحاظ شد.

اخوان گفت: همچنین ارتقای بستر ارائه خدمات الکترونیکی در حوزه آموزش علوم پزشکی از طریق محور به روزرسانی سیستم اطلاعات یکپارچه آموزش علوم پزشکی کشور نیز تبیین شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار