تاکنون 3 هزار و 800 خوزستانی در کاروان‌های حج تمتع ثبت‌نام کرده‌اند

دسته ها: اخبار استان اخبار

تاکنون 3 هزار و 800 خوزستانی در کاروان‌های حج تمتع ثبت‌نام کرده‌اند

مدیرکل حج و زیارت خوزستان با اشاره به آغاز ثبت‌نام کاروان‌های حج تمتع 96 از روز گذشته، از ثبت‌نام سه هزار و 800 خوزستانی در کاروان‌های حج تمتع امسال تاکنون، خبر داد.

ناصر حویزاوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ـ منطقه خوزستان، اظهار کرد: واجدین شرایط اعزام به حج تمتع سال جاری که تا 21 اردیبهشت‌ امسال با مراجعه به شعب بانک ملی نسبت به پرداخت هزینه سفر خود تا سقف 10 میلیون تومان اقدام کرده‌اند، از یکشنبه (24 اردیبهشت‌ماه) به مدت پنج روز فرصت دارند با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی، در کاروان‌های حج تمتع ثبت‌نام کنند.

وی افزود: متقاضیان پس از ثبت‌نام و دریافت فیش، سه روز مهلت دارند تا مابه‌التفاوت بعدی را واریز کنند. در صورتی‌که تا 30 اردیبهشت‌ماه اقدام به واریز این مابه‌التفاوت نکنند، کسانی که دارای فیش ثبت‌نام تا تاریخ 30 آبان سال 85 هستند، برای اعزام در اولویت قرار می‌گیرند.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان عنوان کرد: تا امروز سه هزار و 800 نفر در کاروان‌های حج تمتع 96 ثبت‌نام کرده‌اند. همچنین 80 درصد متقاضیان، یکشنبه (24 اردیبهشت‌ماه) در کاروان‌ها ثبت‌نام کردند.

حویزاوی گفت: امسال سهمیه کشور ایران برای اعزام زائران حج تمتع، 30 درصد نسبت به سال 94 افزایش یافته است و به تبع آن سهمیه خوزستان نیز به همین میزان افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: هشت گروه زیارتی داریم و هزینه بالاترین درجه کاروان 13 میلیون و 342 هزار و 300 تومان و پایین‌ترین درجه به مبلغ 12 میلیون و 210 هزار تومان اعلام شده است.

اخبار استان اخبار