تبدیل وضعیت ۱۵۱ نیروی حق التدریسی به پیمانی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار

تبدیل وضعیت ۱۵۱ نیروی حق التدریسی به پیمانی

معاون پشتیبانی آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: در زمینه تبدیل وضعیت مربیان حق التدریسی به پیمانی طبق سیاست گذاری های انجام شده ۱۵۱ نفر را در برنامه کاری قرار دادیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رشیدی عصر امروز سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در محل مرکز آموزشی خوارزمی اهواز با تبریک ۶ مرداد روز آموزش های فنی و حرفه ای اظهار کرد: در زمینه تبدیل وضعیت مربیان حق التدریسی به پیمانی طبق سیاست گذاری های انجام شده ۱۵۱ نفر را در برنامه کاری قرار دادیم.

وی افزود: از این بین ۱۰۴ نفر به صورت قطعی انجام و ۴۷ نفر باقیمانده نیز ۲۲ نفر متقاضی انتقال به سایر دستگاه ها (عمدتا اداره کل زندان ها و هواشناسی) بودند که مکاتبات لازم در این زمینه انجام شد.

معاون پشتیبانی آموزش فنی و حرفه ای خوزستان تصریح کرد: روز گذشته و امروز مصاحبه هواشناسی در تهران انجام و مربیان متقاضی انتقال به هواشناسی خوزستان نیز در انتظار جواب این مصاحبه هستند. اداره کل زندان های استان هم احتمالا در هفته آینده مصاحبه تخصصی خود را برگزار می کند.

رشیدی ادامه داد: سایر مربیان که حدود ۲۶ نفر هستند نیز ۱۸ نفر تعیین پست شده (به دلایل مراحل اداری و انجام گزینش) تا پایان مرداد ماه تبدیل وضعیت می شوند. در خوزستان پیش بینی می شود که تا پایان مرداد ماه سال جاری همه مربیان از حق التدریسی به پیمانی تبدیل شوند.

وی در پایان در ارتباط با آزمون استخدامی سال ۹۱ استانداری خوزستان گفت: سهمیه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در این آزمون ۲۲ نفر بود که بعد از چهار سال اقدامات انجام شده سال گذشته ۱۴ نفر جذب و مراحل استخدام به صورت کامل انجام شد و هشت نفر باقیمانده نیز در حال طی گزینش و تشکیل پرونده هستند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار