تحقق بیش از ۳۰هزار فرصت شغلی بوسیله بخش خصوصی در خوزستان

دسته ها: اخبار استان اخبار

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: سرمایه گذاری مناسب بخش خصوصی طی پارسال باعث ایجاد ۳۰ هزار و ۵۷۸ فرصت شغلی در استان شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیرحسین نظری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه بخش خصوصی ۳۰هزار و ۵۷۸ فرصت شغلی در استان ایجاد کرد، گفت: طی سال ۹۹ سرمایه گذاری بالغ بر ۵۹۷ هزار و ۶۸۸ میلیارد ریال در بخش تولید و اشتغال استان بوسیله یک هزار و ۵۲۸ فعال اقتصادی، کمک شایانی به ایجاد اشتغال کرده است.

او افزود: در سال ۹۸ یکهزار و ۴۲ فعال اقتصادی و سرمایه گذار مبلغی بالغ بر ۲۳۹ هزار و ۷۷۶ میلیارد ریال در استان سرمایه گذاری کردند که ۲۰ هزار و ۷۷۰ فرصت شغلی را در استان محقق کردند.

نظری  با تاکید بر شعار سال ۱۴۰۰ و اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حمایت از واحد‌های تولیدی و بخش خصوصی برای رونق هر چه بیشتر تولید اظهار داشت: امسال طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت رفع موانع در مسیر بخش خصوصی و واحد‌های تولیدی تلاش می‌کنیم شرایط را برای ایجاد اشتغال هر چه بیشتر در استان و رونق تولید فراهم کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان بیان کرد: همچنین در سال ۹۹ ارتقای خوبی در صدور پروانه بهره برداری در استان انجام گرفت و  پارسال ۲۰۴ پروانه بهره برداری در استان صادر و منجر به تاسیس و راه اندازی واحد‌های تولیدی و خلق ۴ هزار و ۱۰۹ فرصت شغلی در خوزستان شد.

اخبار استان اخبار