تخصیص اعتبار ویژه به منظور ایجاد اشتغال روستایی در خوزستان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

تخصیص اعتبار ویژه به منظور ایجاد اشتغال روستایی در خوزستان

معاون اول رئیس جمهور از تخصیص ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار به منظور ایجاد اشتغال روستایی در خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق جهانگیری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دو پروژه آبرسانی به شهرستان اندیکا اظهار کرد: فعالیت های توسعه ای در روستاهای کشور آغاز شده است. روستاها مرکز تولید کشور هستند؛ سیاست دولت این است که خدمات موردنیاز مردم در روستاها به صورت جدی فراهم شود تا در روستاها متمرکز شوند و به سمت شهر مهاجرت نکنند.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: سال گذشته از محل صندوق توسعه ملی ۵۰۰ میلیون دلار و همچنین امسال ۱۰۰ میلیون دلار اختصاص دادیم که مسئله آب لوله کشی مطمئن بهداشتی در اختیار روستاها قرار بگیرد و خوشبختانه پیشرفت خوبی داشته و امروز در این منطقه محروم شاهد افتتاح پروژه آبرسانی هستیم.

جهانگیری بیان کرد: شاهد این هستیم که تعداد زیادی از روستاهای منطقه آبرسانی شده و در همین راستا عملیات گازرسانی نیز در دستور کار دولت قرار دارد، زیرا این منطقه سردسیر است و باید سریعتر گازرسانی شود.

وی با اشاره به اینکه این کار به سرعت انجام می شود، ادامه داد: بهداشت روستایی جزو اولویت های دولت است در همین راستا باید مراکز بهداشتی مستقر و سلامت مردم تأمین شود.

معاون اول رئیس جمهور خبر داد: امسال ۱۲ هزار میلیارد تومان برای اشتغال روستایی ها اختصاص دادیم و امیدغوارم با پیگیری فرماندار، بخشدار و دهیاران در آینده ای نزدیک پروژه هایی را در این خصوص در این شهرستان افتتاح کنیم که هم به اقتصاد روستاها کمک کند و هم جوانان در روستا مشغول به کار شوند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار