تدوین استراتژی کلان برای فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

دکتر محمد حسین امید در بیست و هشتمین جلسه شورای فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی بر ضرورت تدوین استراتژی کلان برای فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی تاکید کرد.
به گزارش ایسنا، دکتر محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در این جلسه با اشاره به راهبردها و اهداف کلان فرهنگی دانشگاه تاکید کرد که نهادهای مختلف دانشگاه برنامه های فرهنگی خود را هماهنگ کنند و در تدوین یک استراتژی کلان برای فعالیت های فرهنگی مشارکت داشته باشند.
وی افزود: هر برنامه فرهنگی باید مبتنی بر فکر و راهبرد بوده تا اثربخشی لازم را داشته باشد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: موضوع فرهنگ کارآفرینی و ارتقای کیفیت یکی از فعالیت های مهمی است که باعث تغییر در نگرش دانشجویان شده است و یک فعالیت فرهنگی به شمار می‌رود.
دکتر امید همچنین بر تشکیل کمیته تخصصی در زیر مجموعه شورای فرهنگی متشکل از نمایندگان حوزه‌های فرهنگی دانشگاه برای بررسی کارشناسی برنامه ها و طرح های فرهنگی و تدوین یک سند توسعه فرهنگی برای دانشگاه تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی، در این جلسه درخصوص برنامه‌های فرهنگی دانشگاه از جمله مراسم اعتکاف دانشجویی، مراسم راهیان نور دانشجویی، برگزاری طرح فرهنگ یار مهارت، مراسم ازدواج دانشجویی و برنامه تجلیل از خانوده معظم شهدای دانشگاه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار