تدوین برنامه راهبردی پنج‌ساله دانشگاه صنعتی هویزه

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس دانشگاه صنعتی شهدای هویزه با اشاره به تدوین و تصویب برنامه راهبردی پنج‌ساله دانشگاه در سال گذشته از ارائه گزارش ۸۰۰ صفحه‌ای ساخت‌وساز و طرح‌های توجیهی دانشگاه به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور خبرداد.

دکتر امین‌رضا نقره‌آبادی درباره اهم فعالیت‌های این دانشگاه در سال گذشته اظهار کرد: راه‌اندازی معاونت مالی و اداری، امور اداری و پشتیبانی، روابط عمومی، دفتر حقوقی و قرارداد‌ها، دفتر نظارت و ارزیابی، دفتر برنامه و بودجه، دفتر فنی و عمرانی و دفتر آمار از‌جمله مهم‌ترین کارهای انجام‌شده در راستای ترمیم ساختار دانشگاه است.

وی افزود: از دیگر فعالیت‌های مهم دانشگاه در سال گذشته می‌توان به راه‌اندازی اداره حراست و امور پشتیبانی، راه‌اندازی شبکه مداربسته دانشگاه، دفتر امور شاهد و ایثارگر و جانبازان، دبیرخانه کل و دبیرخانه اقتصاد مقاومتی، امور پژوهش و فناوری و بروز‌رسانی پورتال دانشگاه اشاره کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی شهدای هویزه تصریح کرد: همچنین راه‌اندازی گروه آموزش‌های آزاد و مجازی، تشکل‌های علمی و فرهنگی، مرکز انفورماتیک و محاسبات، سامانه پیام‌کوتاه، سیستم تلفن مرکزی viop، امور بانوان، راه‌اندازی و تجهیز کتابخانه و بهینه‌سازی و بهبود فرآیند جذب در دانشگاه جهت سرعت بخشیدن به روند کار از دیگر اقدامات دانشگاه در سال گذشته است.

نقره‌آبادی ادامه داد: طراحی و تصویب آرم و لوگوی دانشگاه، خرید دکل اینترنتی و نصب اینترنت پرسرعت و زیرساخت‌های کابل نوری، خرید و نصب سرور دانشگاه، ارتقای صلاحیت‌های علمی و مهارتی دانشجویان و غنی‌سازی اوقات فراغت آن‌ها، ایجاد بستر مناسب برای کشف استعداد‌ها، راه‌اندازی ۱۳ آزمایشگاه و کارگاه جدید در دانشگاه، برگزاری اردوهای علمی، فرهنگی و مذهبی جهت تقویت باورهای دینی و هویت ملی و مذهبی دانشجویان و انتشار و توزیع گاه‌نامه به مناسبت‌های مختلف شکست حصر سوسنگرد، ۱۶ دی، بصیرت‌افزایی و اقتصاد مقاومتی از‌جمله دیگر فعالیت‌های دانشگاه است.

وی با بیان این‌که بخش پژوهش دانشگاه بسیار فعال شده و به دلیل امکان تبدیل علم به ثروت بسیار مورد توجه قرار گرفته است، عنوان کرد: سال گذشته دانشجویان دانشگاه در مسابقات پهباد اصفهان برای اولین‌بار شرکت کردند و موفق به کسب مقام دوم شدند که موجب افتخار است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار