ترم تابستان دانشگاه پیام نور برگزار می شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور از عدم تعویق امتحانات پایان ترم تحصیلی جاری بر طبق سیاست های این دانشگاه خبر داد و گفت: ترم تابستان برای دانشجویان برگزار خواهد شد و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.
به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع « با نیمسال جبرانی به داد دانشجویان پیام نور برسید » را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستارگفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران خبرگزاری فارس برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور در این رابطه گفت: تمام الزام دانشگاه پیام نور مبنی بر انجام برنامه ترم دوم براساس تقویم زمانی و بدون هیچ گونه تغییری است و ترم تابستان این دانشگاه برگزار می شود.

وی افزود: با وجود تغییر زمان بندی سایر دانشگاه ها در امتحانات، علت عدم تعویق امتحانات دانشگاه پیام نور برگزاری ترم تابستان است.

بهروز تصریح کرد: در صورتی که برگزاری کلاس ها در شورای عالی آموزش به تصویب برسد همراهی ویژه ای با دانشجویان خواهیم داشت.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار