تشریح جزئیات سهمیه‌ آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش سال 94

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

تشریح جزئیات سهمیه‌ آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش

خبرگزاری تسنیم : محمدحسین کفراشی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این پرسش که آموزش و پرورش از احصای اطلاعات مشمولین ماده ۴۸ قانون مقررات مالی دولت خبر داده است،‌ این ماده قانونی به چه موضوعی اشاره دارد؟‌ اظهار داشت:‌ ماد ۴۸ اشاره می‌کند، هر گاه استخدامی در دولت انجام شد باید ۲۵ درصد استخدامی‌ها از میان فرزندان شهدا،‌ آزادگان و جانبازان بالای ۲۵ درصد باشد.وی افزود: آموزش و پرورش امسال برای جذب ۵ هزار نفر آزمون استخدامی دارد بنابراین از فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان آموزش و پرورش خواسته فرم‌های مربوطه را تکمیل کنند تا مشخص شود در رشته‌هایی که قرار است جذب نیرو داشته باشند، چه تعداد از فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان می‌گنجند.
کفراشی گفت:‌ فرزندان فرهنگیان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش دارای اولویت هستند بنابراین ابتدا اولویت با فرزندان شهدا،‌جانبازان و آزادگان آموزش و پرورش است و پس از آن اولویت با سایرین خواهد بود.
مدیرکل دفتر امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش ادامه داد:‌ از میان ۵ هزار نفری که قرار است در آموزش و پرورش استخدام شوند باید ۲۵ درصد از میان خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران بالای ۲۵ درصد باشند.
طبق گفته‌های علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، فرزندان فرهنگیان، مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی نیز در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش در اولویت هستند.
به گزارش تسنیم، سیدحسن حسینی مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: به منظور جمع‌آوری اطلاعات مشمولان ماده ۴۸ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (فرزندان شهدا، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و آزادگان معزز آموزش و پرورش ) واجدین شرایط نسبت به تکمیل فرم از تاریخ ۹۴.۰۴.۰۸۴ لغایت ۹۴.۰۴.۱۹ اقدام کنند.
وی در خصوص واجدان شرایط این ماده قانونی‌، تصریح کرد: فرزند شهید، فرزند جانباز بالای ۲۵ درصد و بالاتر، فرزند آزاده (اعم از شاغل، بازنشسته، فوت شده و یا از کارافتاده) مشمولان این ماده قانونی هستند.
حسینی تأکید کرد: فقط یکی از فرزندان مشمول قانون مذکور می‌تواند از سهمیه مذکور استفاده کند.

برای تکمیل فرم ثبت‌نام اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.