تصویب ۶۸ طرح حوزه اشتغال اندیمشک در کمیته فنی اشتغال خوزستان

دسته ها: اخبار استان اخبار

تصویب ۶۸ طرح حوزه اشتغال اندیمشک در کمیته فنی اشتغال خوزستان

رئیس اداره کار اندیمشک گفت: در کمیته فنی اشتعال شهرستان ۸۲ طرح به تصویب رسیده که ۶۸ طرح از این مجموعه در استان به تصویب رسیده است.

سید ناصر حسینی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون چندین دوره پیشگیری از ایدز، مشروبات الکلی برای جامعه کارگری شهرستان و به جهت آشنایی و پیشگیری با نابه‌هنجاری‌های اجتماعی برگزار شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان اندیمشک و لزوم معرفی این ظرفیت و بهره‌گیری از آن ها برای ایجاد اشتغال در حوزه تولید، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته برگزاری یک همایش سرمایه گذاری و یا اقتصاد در اندیمشک برگزار می‌شود.

رئیس اداره کار شهرستان اندیمشک با بیان این که 5 تعاونی برتر شهرستان به جهت ارزیابی و انتخاب تعاونی برتر کشور، شناسایی و معرفی شده اند، عنوان کرد: در سال گذشته یک شرکت تعاونی شهرستان به عنوان شرکت برتر استان خوزستان معرفی شد.

وی با اشاره به این که شهرستان و تعاونی‌های اندیمشک دارای ظرفیت بالایی هستند، گفت: به‌خصوص در حوزه قالیبافی اندیمشک در جنوب غرب کشور یکه تاز است و می‌تواند با شهرهای مهم کشور در حوزه بافت فرش رقابت کند.

حسینی با اشاره به این که در کمیته فنی اشتعال شهرستان ۸۲ طرح از طرح‌های حوزه اشتغال شهرستان به تصویب رسیده است، عنوان کرد ۶۸ طرح از این مجموعه در استان به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به لزوم حمایت از تعاون‌گران و ظرفیت‌های اندیمشک در حوزه گردشگری و کشاورزی، بیان کرد: لازم است بانک‌ها بیش از گذشته در جهت پرداخت تسهیلات مورد نیاز تعاون‌گران همکاری و مشارکت داشته باشند.

رئیس اداره کار و تعاون شهرستان اندیمشک با اشاره به این که بیش از 163 میلیارد ریال برای طرح های حوزه اشتغال شهرستان در حوزه تعاون و صنایع و خدمات مربوط به این اداره پیش بینی و بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود با اجرای کامل این طرح‌ها بیش از 1200 فرصت شغلی در شهرستان، ایجاد شود.

اخبار استان اخبار