تصویری از نمونه اولیه هواوی P8 فاش شد

دسته ها: اخبار

نسل بعدی تلفن هوشمند پرچمدار هواوی به نام P8 قرار بود در کنگره موبایل بارسلون معرفی شود اما ،براساس شایعات و مدارک منتشر شده هواوی تصمیم دارد این تلفن را در MWC 2015  عرضه نکند و زمان آن را به تعویق بیاندازد.

بله درست متوجه شدید هواوی تصمیم ندارد در کنگره موبایل بارسلون این تلفن پرچمدار خود را معرفی کند. هواوی تصمیم دارد این تلفن را در تاریخ 15 آپریل طی برگزاری رویدادی در شهر لندن معرفی کند .امروز تصویری از هواوی P8 منتشر شده است که ظاهر این تلفن را نشان  میدهد البته بدلیل قرار گرفتن تلفن در قاب آنطور که باید مشخص نمیشود اما باز هم جزئیاتی از آن را میتوان فهمید .یکی از چالش هایی که هواوی با آن مواجه است قدرت گرفتن همتای چینی خود به نام شیائومی است ،شیائومی در این چند ساله با معرفی محصولاتی پر قدرت و زیبا در کنار قیمت های کم تواسنته بسیاری از سهم هواوی، در بازار داخلی این شرکت را بگیرد و در صورتی که هواوی در این رقابت کوتاهی انجام دهد میتواند با شکستی برزرگ در این بازار مواجه شود به همین منظور هواوی در حال تلاش است با معرفی محصولاتی با متریال خوب و قیمت مناسب جایگاهش را حفظ کند

با توجه به تصاویر در بخش پایینی دستگاه درگاه micro-USB به علاوه بلندگو‌های دوگانه در سمت چپ و راست قرار گرفته است. در بخش بالایی دستگاه نیز تنها درگاه قرارگیری جک هدفون تعبیه شده است.

ما انتظار داریم هواوی P8 از مشخصاتی همچون نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن  FHD پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 930 با 2 گیگاهرتز فرکانس، حافظه رم 3 گیگابایت در کنار حافظه ذخیره سازی داخلی حداکثر تا 64 گیگابایت، دوربین 13 مگاپیکسل در پشت و ۸ مگاپبکسل در جلو و در نهایت اندروید لالی پاپ بهره ببرد.

در تصویری دیگر این تلفن را در برنامه بنچمارک گیری انتوتو دیده شده است که توانسته رکورد 47،426 را برجای بگزارد که پایین تر ازنوت 4 قرار گرفته است .

 

منبع gsmarena

اخبار