تعویق جذب و مراحل ارزیابی مدرسان دانشگاه علمی کاربردی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور طرح جذب مدرسان و مراحل ارزیابی آنها به تعویق افتاد. مدرسان باید برای دریافت مجوز تدریس و طی کردن مراحل ارزیابی به صورت حضوری گزینش شوند.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، طبق نیازسنجی که توسط سازمان مرکزی علمی کاربردی در سال ۹۸ از همه استان‌های کشور و مراکز علمی و کاربردی صورت گرفت، ثبت نام از متقاضیان تدریس در این دانشگاه از هشتم دی ماه سال ۹۸ آغاز شده بود. که در این فراخوان افرادی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد به بالاتر بودند، امکان ثبت نام داشتند و مدارک معادل یا مجازی برای ثبت نام قابل قبول نبود.

در این طرح نیازسنجی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای جذب مدرس در تهران حدود هزار و ۱۱۲ نفر برای تدریس در مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی نیاز دارد اما طبق اعلام محمد حسین امید رئیس این دانشگاه شاید این آمار مانند دوره قبل به تعداد ۱۰ هزار نفر برسد. این در حالی است که براساس برنامه‌ریزی‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی مدرسانی که برای تدریس در این دانشگاه انتخاب می‌شوند می‌توانند از مهرماه امسال پس از ارزیابی و بررسی مدارک تحصیلی‌شان آغاز به کار کنند.

 

 متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی  باید به صورت حضوری گزینش شوند

محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در این باره به خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس،گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور طرح جذب مدرسان و مراحل ارزیابی این افراد به تعویق افتاده است، بنابراین مدرسان باید برای دریافت مجوز تدریس و طی کردن مراحل ارزیابی به صورت حضوری گزینش شوند.

وی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی در حال انجام کارهای مقدماتی برای جذب مدرسان است اما در اجرای این طرح برای مصاحبه حضوری مدرسان در زمان مشخص فراخوان داده خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار