تعیین تکلیف حقوق و مزایای کارکنان قراردادی وزارت نفت

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

تعیین تکلیف حقوق و مزایای کارکنان قراردادی وزارت نفت

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس،گفت: طرح خدمات شهری درکمیسیون اصل ۴۴ به عنوان کمیسیون فرعی لغو شد تادولت قوانین خدمات شهری را به نوعی تعیین کند که با دیگر سازمان‌های مرتبط دارای تضاد نباشد.
نادرقاضی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره جلسه امروز ککمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ مجلس شورای اسلامی،گفت: طرح خدمات شهری در کمیسیون اصل 44 به عنوان کمیسیون فرعی لغو شد تا دولت قوانین خدمات شهری را به نوعی تعیین کند که با دیگر سازمانهای مرتبط داری تضاد نباشد.
عضوکمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح خدمات شهرداری درکمیسیون اصل 44 به عنوان کمیسیون فرعی با تبادل نظرمیان نمایندگان مورد تجزیه،تحلیل و بررسی قرارگرفت،گفت:کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس شورای اسلامی،کمیسیون اصلی برای بررسی طرح خدمات شهرداری ها در کشور است.
عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی، یادآورشد: طرح ماده 10کارکنان قراردادی شرکت نفت که برای بررسی جامع به کمیسیون اصل 44 ارجاع داده شده بود، پس از تبادل نظر میان نمایندگان کمیسیون مصوب شدکه کارکنانی که قرارداد مستمر و سالیانه در وزارت نفت دارند مانند کارمندان رسمی از حقوق و مزایا برخوردارشوند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار