تعیین زمان برگزاری آزمون‌های فنی‌حرفه‌ای خوزستان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس سنجش مهارت و تعیین صلاحیت حرفه‌ای اداره‌کل آموزش فنی‌حرفه‌ای خوزستان از تعیین زمان برگزاری آزمون‌های فنی‌حرفه‌ای و تعیین صلاحیت این اداره‌کل خبر داد.

محمد عنایتی‌راد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: با توجه به شیوع کرونا، از بهمن‌ماه سال گذشته  هیچ آزمونی برگزار نشد و همه آزمون‌های تعیین صلاحیت حرفه‌ای را به تعویق انداختیم اما اکنون  آزمون‌ها به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شوند. آزمون‌های حضوری با کمترین ظرفیت ممکن، در دو بازه زمانی طولانی و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شوند. آزمون‌هایی که در گذشته، در یک روز برگزار می‌شدند نیز اکنون  به منظور رعایت فاصله اجتماعی طی چند روز برگزار می‌شوند.

وی افزود: آزموهای باقی مانده از سال گذشته، از چهارم تا هشتم مرداد ۹۹ و از ۱۱ تا ۱۵ مرداد ۹۹ آزمون‌های سال جاری برگزار می‌شوند.

رئیس سنجش مهارت و تعیین صلاحیت حرفه‌ای اداره‌کل آموزش فنی حرفه‌ای خوزستان در ادامه با بیان این‌که آزمون های فنی حرفه‌ای در هفت مرکز آموزش فنی‌حرفه‌ای استان به صورت آنلاین برگزار می‌شوند، گفت:‌ بخشی از آزمون‌های آنلاین در شهرهای اهواز، باوی و کارون در بازه زمانی ۱۵ روز برگزار شدند. همچنین  در تاریخ ۱۹ مردادماه سال جاری، آزمون‌های آنلاین مراکز  ایذه، شوشتر، شوش، سوسنگرد و رامهرمز برگزار خواهند شد.

عنایتی‌راد در پایان در خصوص نحوه برگزاری آزمون‌های فنی‌ حرفه‌ای و تعیین صلاحیت به صورت  حضوری، گفت: آزمون‌های حضوری با ظرفیت بسیار پایین و با رعایت فاصله اجتماعی پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شوند. متقاضیان نیز از ماسک و دستکش استفاده کنند و خودکار و مداد شخصی همراه خود داشته باشند. همچنین آزمون‌های هماهنگ مرحله دهم از چهارم مرداد آغاز و تا هشتم مردادماه ادامه دارند، آزمون هماهنگ مرحله اول ودوم سال ۹۹ نیز از ۱۱ مرداد آغاز و تا ۱۵ مردادماه ادامه خواهند داشت.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار