تغییرات آزمون تافل کانون زبان ایران

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

تمامی سطوح دوره تافل کانون زبان ایران از این پس با محوریت آزمون iBT برگزار می شود

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کانون زبان ایران با توجه به جایگزین شدن دوره‌ Pre-TOEFL جدید به جای سطوح 1 , Pre-TOEFL 2 قدیم، تمامی سطوح دوره‌ تافل در کانون زبان ایران از این پس با محوریت آزمون iBT برگزار می‌شود و تعداد سطوح Pre-TOEFL از دو سطح به یک سطح کاهش می یابد.
دوره ‌Pre-TOEFL جدید با هدف تقویت دانش زبانی و مهارت‌های چهارگانه شنیداری، گفتاری، خواندن و نگارش برای علاقه‌مندانی که دانش زبانی آنها در سطح High Intermediate است طراحی شده است.
این دوره دارای دو پودمان است، یک پودمان شامل مهارت‌های Speaking و Listening و دیگری شامل مهارت‌های Reading و Writing با محوریت آزمون تافل iBT است.
کلاس‌ها به صورت دو روز در هفته در دو جلسه متوالی (3 ساعت و 30 دقیقه) و در 21 جلسه ارائه خواهد شد و جلسات هر روز به دو مهارت اختصاص دارد و داوطلبان شرکت در این دوره می‌توانند در هر یک از دو پودمان را به طور مجزا و یا همراه با هم شرکت کنند.
ورود به دوره‌های تافل منوط به شرکت در آزمون تعیین سطح و کسب حد نصاب لازم برای هر یک از سطوح است.
همچنین آزمون تعیین سطح جدید این دوره نیز از این پس با محوریت محتوای آزمون iBT برگزار می‌شود که شامل سه بخش مهارتهای نوشتن، شنیدن و خواندن Reading، Listening و Writing است.
زبان آموزانی که در مقطع پیشرفته Advanced کانون زبان ایران در حال تحصیل هستند و همچنین زبان‌آموزانی که سطحHigh-Intermediate 3 را با موفقیت گذرانده‌اند برای ورود به دوره‌ Pre-TOEFL نیاز به شرکت در آزمون تعیین سطح ندارند.
کانون زبان ایران یک مؤسسه دولتی وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جهت آموزش زبانهای خارجی است که با نام ILI، مخفف Iran Language Institute شناخته می شود.
زبان آموزان در کانون زبان ایران به فراخور علاقه و درخواست خود، آموزش های مربوط به زبان های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی، اسپانیایی و روسی را فرا می گیرند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار