تغییر در لوگوی گوگل

کاربر گرامی!

خواهشمند است جهت ارتباط با آگهی دهنده و کسب اطلاعات بیشتر، از اطلاعات تماس موجود در خود آگهی، شامل شماره تلفن، نشانی، ایمیل و وبسایت آن، استفاده نمایید.

"اهواز نیاز" هیچ اطلاعات بیشتری ندارد.

آگهی های موجود در "اهواز نیاز" توسط اشخاص و شرکت هایی درج می شوند که هیچ نوع رابطه ی حقیقی و یا حقوقی با این سایت ندارند.

مسئولیت مستقیم آگهی ها، با آگهی دهندگان آن می باشد و صحت و سقم آن توسط "اهواز نیاز" ادعا و یا تضمین نمی شود.

کانال تلگرام اهوازنیاز

همه چیز از یک ماه پیش شروع شد: یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری دنیا ناگهان تغییراتی در سطوح کلان مدیریتی خود ایجاد کرد و نتیجه‌اش شد تاسیس یک شرکت هلدینگ به نام آلفابت که غول جستجوی اینترنتی دنیا به زیر شاخه‌ای از آن بدل شد.

در آن زمان گوگل اعلام کرد تغییری در این شرکت رخ نخواهد داد و مثل سابق به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد، بلکه پرقدرت‌تر و با فراغ بال بیشتر. ظاهرا باید این اتفاق می‌افتاد تا گوگل سنت‌شکنی می‌کرد و پس از ۱۶ سال دستی به سر و ‌روی خود می‌کشید. در نخستین روز از ماه سپتامبر، مصادف با دهم شهریور گوگل به یک‌باره لوگوی خود را تغییر داد. لوگوی جدید انقلابی نیست، یعنی همان سنت لوگوتایپ (لوگوی ساخته شده با حروف الفبا) حفظ شده، اما از نو طراحی شده است و مدرن و شاداب‌تر به نظر می‌رسد. ضمن این‌که از زبان طراحی استفاده شده که لوگوی آلفابت بر آن استوار است. به این ترتیب این لوگو گوگل را نزدیک‌تر به شرکت مادر نشان می‌دهد. لوگوی پیشین گوگل از سال ۹۹ میلادی، ۱۶ سال پیش تاکنون به همین شکل بود هر چند طی این سال‌ها دو بار تغییراتی اندک روی آن انجام و از برجستگی‌هایش کاسته شد. با این حال این تغییر بزرگ‌ترین تغییر طراحی لوگوی گوگل از آن سال تاکنون به حساب می‌آید که در تمامی سرویس‌ها و آیکون‌های شرکت قابل رویت است.